Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 6, 2010

...Anak Mama Demam...

salam..
malam tadi anis demam.. sian dia.. tido x bape nak lena.. lepas tuh cam banyak ngigau yang buatkan dia cakap bukan2... sian sgt...

agak2nye skrg nih musim org demam kot.. ramai blogger wat n3 anak2 demam.. x sihat lah.. kalo anak x sihat.. ngan mama2 skali ikut x tido.. seb baik hari ni x de ngantuk sgt..
boleh lagi laaa nak bawa kete..

anis nih kalo dia demam x banyak ragam nye..
yang peliknye malam tadi.. lepas makan ubat pon badan dia still panas.. slalunye lepas makan ubat suhu badan dia akan turun.. malam tadi x.. naik risau jugak aku.. kena plak hubby aku keje malam minggu nih.. dah tampal2 coolfever pon x jalan.. pastu aku basahkan kepala dia..

dapat lah tido kejap.... pastu jaga balik... sbb badan dia panas balik.. siann sgt.. kol 7 pagi tadi aku bagi dia makan ubat demam skali lagi.. masa nak hantar gi bbsitter pon suhu badan dia ade panas lagi.. my anis pon cam badmood jek pagi nih..

tapi.. aku kena gi keje jugak.. sebab ade keje yang kena settlekan jugak pagi nih..huhuhu.. ku gagah kan jugak semangat aku untuk gi keje.. aku dah pesan kat IBU anis..kalo dia demam kuat lagi.. mintak dia kol aku..aku akan amik halfday leave..

alhamdulillah... kol 12.30 tadi aku kol.. IBU anis kata demam dia dh ok.. ngah main katanye.. harap2 ok lah demam dia hari nih...

cepat sembuh ye cayang anis.. nanti nak lawan joget ngan papa..
cepat sembuh ek..
mama cayang anis..
muashx!!





16 comments:

Kak Ad said...

ala...siannya...sama lak ngan atia...atia ari tu demam start malam gak...pas tu kebetulan ubat demam kak ad baru jer buang...so tiap kali dia tersedar nangis...kak ad jaram badan dia ngan kain basah...suhu turun bila kita jaram dia...tapi kejap jer...2 jam pas tu naik balik....skg ni baru nak baik...sian kan kalo bdk demam ni...kecik lagi....ntah apa dia rasa time sakit cam tu...sedihhh

|| NaFiRaa || said...

kak ad..
mmg.. ngan mama dia skali rasa x semangat.. kepala asik ingat dia jek.. wat keje pon rasa cam x senang..kejap2 rasa nak tepon bbsitter dia..huhuhu

iem said...

alahai cian anis demam ye...
cepat sembuh ye..jgn bg mama risau tau...

|| NaFiRaa || said...

iem..
mekasih..harap2 ok lah demam dia hari nih..

neezareef said...

klu anak demam mmg kita risau..especially mlm2..sbb suhu mudah naik kan time tuh...get well soon ok...

|| NaFiRaa || said...

neezareef..
haah... malam jek suhu badan panas.. bila siang elok jek..mekasih..:)

grow2g3th3r said...

moga anis kembali sihat....
cepat sihat ye anis... kasihani mamamu yg amat merisaukan kesihatanmu itu....

bintangku said...

org kata pakai cool fever nie tak brp elok. Sbb panas tak kuar. Tak tau ler btl @ tak tp lg bgs kalo guna tuala jer... aritu anak demam, bancuh air sejuk ngan asam jawa, rendam tuala & letak kat kepala ngan badan dia. Br ler ok skit.

|| NaFiRaa || said...

grow2g3th3r..
mekasih dla.. :)

|| NaFiRaa || said...

bintangku..
mungkin ade betol jugak pasal coolfever tu.. sbb bila pakai coolfever tuh.. cam x jalan jek..suhu x trun.. dah basahkan kepala ngan air..pastu letak tuala basah baru ok sket.. sejuk sket badan dia..

Sharinginfoz said...

semoga anis cepat recover..... biasalah kan anak2...

Thanks My Followers

Dengar le Muzik

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz..
mekasih..:) dugaan membesarkan anak..

Elyn said...

cepat sihat ye anis..... jgn lupe mkn ubat!!

chugie said...

get well soon anis dearie..

tul tu kak, kalu anak demam, ibunye pun turut sekali demam sbb keletihan+x cukup tido.

|| NaFiRaa || said...

elyn..
mekasih..:)

|| NaFiRaa || said...

chugie..
kan~ anak jaga mama pon kena berjaga jugak... anak nangis mama pon nak nangis jugak..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...