Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 13, 2010

...Pernah Tak Korang??...




pernah tak terjadi kepada anda semua..
anda demam atau selsema..anda makan ubat yang doktor pernah bagi sebelum ini..
tapi.. demam atau selsema anda masih jugak x hilang..

tapi!! demam atau selsema itu dengan sendirik nye sembuh bila anda pergi berjumpa doktor.. tanpa perlu makan ubat pon.. padahal anda sudah 2 3 hari makan ubat yang lebih kurang sama dengan ubat yang anda dapat masa jumpa doktor..

perkara seperti ini selalu terjadi pada aku..
sampai kadang2 aku terpikir.. ape ade pada doktor2 nih!!
sampai cam tuh skali aura mereka terhadap pesakit2 nye.. aku lah tuh!! kekekeke
adakah sebab doktor itu hensem atau cantik??? urrmmmm ye kot!!!kikiki

ape2 lah!!! yang pasti nye.. kalo Allah mahu aku sembuh.. maka sembuh lah kan..
mungkin caraNYA yang berbeza2..

p/s: korang pernah ke jadik cam aku????





10 comments:

Ad said...

aik...peliknya...akak selalu makan ubat mesti baik...kalo x makan ubat pun baik gak...tapi lambat skit lah

mariani said...

tumpang lalu..hehe

M O N I C A said...

sy penah baa..mayb ubat tu x kuat kot..hehehehehe..:)

|| NaFiRaa || said...

Ad..
raa slalu cam tuh.. skrg nih ngan selsema.. dh bape hari dh makan ubat selsema ngan ponstan.. sampai skrg x ok2.. cuba malam nih pergi jumpe doktor.. esoknye insyaAllah sihat... x yah makan ubat yg dokter bg tuh..

|| NaFiRaa || said...

Mariani...
rajin2 lah lalu yek..:)

|| NaFiRaa || said...

Monica..
boleh jadik jugak kan..:) kikiki

Sharinginfoz said...

bakteria dalam badan dah lali.. kena bagi yang lagi power kan...

Perlu ke Telefon Mahal????

Kesian Danish Batuk

iem said...

pernah2..
macam faiqpun sama,kat umah sakit bagai nk rak..
tapi bila masuk je jumpa doktor kuar dah segar bugar heik...
terpikir gak apa aura doktor nii..
tapi kena ingat ni kuasa tuhan sebenarnyeekan...

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz..
agaknye lah kan.. dah banyak hari dh makan ubat.. tapi x jalan!!

|| NaFiRaa || said...

iem...
kan~ demam ilang camtuh jek.. tak yah makan ubat pon..
betol tuh.. mungkin doktor digunakan sebagai cara NYA sembuhkan kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...