Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 22, 2010

... Hasil Keje My Anis ...

ingat lagi x citer My anis kena pukul ??
hari ni ai saje je nak share hasil keje dia malam tuh!!
esoknye baru perasan.. banyak helai jugak lah yang di kerja kan nye!!

hahh!!! ini lah hasil yang my anis kerjakan malam tuh!!!nih 2 helai yang mmg dikerjakan nye cukup2 dengan kata lain.. tertanggal dr buku.. yang masih melekat kat buku blom citer lagi..
mau x terkejut beruk ai!!!

ngah ai susun2 balik kertas nih..dia boleh cakap..

ni kertas yang anis koyak kan mama??

mama dengan berbulunye menjawab..

iye lerrrrr... kertas anis koyak lah nih!!!

layankan ajer lerrrr






7 comments:

M O N I C A said...

hehehehe..bdk2 memang mcm tu..hilang kawalan..x lama gik baik balik meka dgn kita..XD

Kancilbiru said...

pandai pulak dia tanya yer....hehe

|| NaFiRaa || said...

MONICA..
haah mon.. lepas tu dia boleh buat ayat cam dia tak buat salah pon~ sis plak yang geram..:)

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru...
haah!!! kita plak yang berbulu menahan geram ngan soklannye...sabar jek laaa...

chugie said...

anis memang bijak betull.. suh mama anta g tadika cepat lah.. nti mcam2 bleh belajar.. tul x mama??

|| NaFiRaa || said...

CHUGIE..
tu laaa.. ingat next year nak hantar tadika... skrg mama jek jadi cikgu..ahaks..

Ad said...

ala...bagusnya...baru 2 tahun dah pandai tulis2 abc...anak buah akak 5 tahun baru nak start tulis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...