Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 12, 2010

...Gelagat My Anis@AJL...

salam..
sekarang nih banyak n3 yang aku baca berkisarkan tentang ulasan AJL ke 24..
macam2 komen ade.. pasal fesyen, persembahan gaya rambut pon ke keji jugak.. hahahaha.
sabar jek la..

petang ni aku pon nak kongsi jugak kemeriahan AJL ke 24 kat umah aku..
boleh kata meriah jugak lah.. walaupon kat umah kami nih ade 3 orang jek..

mana x meriahnye.. org lam tv buat persembahan dia kat luar pon sibukkkk la wat persembahan...siap nari2 lagi!!!!dah lah x kai bajunye.. toto depan tv tu cam kena pukul ribut pon sebab dia lah.. menari punye pasal..

lagu sape dia nyanyi pon aku x bape pasti.. sebab sume dia dah rojak kan.. sekejap kuar " aku tak percaya cinta" lagu liyana jasmay tuh.. kejap kuar lagu mila AF..
belasah jek lah nak oiii.. janji nyanyi...

di gabungkan plak dengan suara sumbang Papa...meriah wooooooo..hahahaha..
mama plak berbulu jek tengok mereka berdua meng"sumbang"kan lagu... rasa nak jek suh mereka buat persembahan kt luar umah..
layankan ajer laaaaa....

sekian dulu ulasan AJL dari teratak kami..
papaiiiiiii





8 comments:

chugie said...

macam2 budak2 ni.. emm anis pun teringin nak masuk AJL ke??? :D

|| NaFiRaa || said...

chugie..
tu laa.. kadang2 nak tergelak tgk telatah dia..

Kancilbiru said...

amboi....pandai ke menyanyi tu anis...hehe

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru...
kikiki.. anis pandai nyanyi untie.. tapi mama slalu marah kalo anis nyanyi..mama jeles~:)

Ad said...

amboiii...kemain lagi si anis ni....

|| NaFiRaa || said...

Ad..
gittu lah dia~ tak bagi nangis.. layan kan ajer ler..

M O N I C A said...

hehehehe..ada bakat jadi penyanyi ni nanti..XD

|| NaFiRaa || said...

monica..
jadi penyanyi untuk mama jek laaa..kikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...