Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, January 21, 2010

...Tolong!!!!!...



Tolongggg!!!! tolonggggg!!!!
ni lah agaknye gambar yang boleh menggambarkan perasaan aku kat kedai mamak tadi!!!
aku bukan ler yang ngah cucuh rokok tu u all!!!
tuh!!!! yang ngah hampir lemas dalam asap tuh!!!
hampir pengsan ai dalam kedai tuh..


penyelesaian!!!
tutup jek hidung korang walaupon org ngah isap rokok tuh duk kat sebelah u all!!!
dia kesah ke x.. jgn pikir.. janji kasi dia tahu.. yang mereka2 juga kena hormat pelanggan lain..
bukan x kasi isap rokok.. tapi biar kena caranye...

tgk tempat.. kalo agak2 x bape sesuai.. jgn ler isap dulu..
kasi can ler orang len nak makan dengan selesa
u dah abes makan~ orang len belom lagi!!!

kalo agak2 x de org.. korang isap 1 kotak skali harung pon ai marah u!!! ini x!!!
haihhhh..geram sungguh!!!

Sekian..luahan rasa petang khamis malam jumaat!!!!
ciaw!!

P/S: sorilah sesape yg terasa ngan n3 ai kali nih~ bukan marah.. tapi sayang!!! kan kan!!





18 comments:

Kancilbiru said...

eee aku pun tak suka gak la banyak2 asap ni. naik semput. tapi yg isap rokok tu plak tak semput...laki aku pun sama. tak larat nk bebel dah.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nasib badan...

kalo boleh penyepak, dah lama bagi penyepak kan kan

M O N I C A said...

sy x suka hidu bau rokok..eeee..tadi sy tgk berita d tv..meka kata klu dlm islam..klu org yg hidu x hisap rokok..but mati sbb hidu bau rokok org sekeliling..maka hukuman akan dilaksanakan d akhirat..:)

M O N I C A said...

btl ke ni sis??sbb sy tgk tv tadi baa..hehehehe..

chugie said...

heeh.. sy baru nk buat entry psl rokok ni, akak dh buat dulu.

tp tu lah kan.. org yg merokok ni x sedar2 gak betapa bahayanye merokok tu..

selamat hubby saya x merokok! saya sayang hubby saya! heheheh:D

gagakhitam said...

betul...betul...saya pon pernah alami...tak sukeeeeee asap rokokk

kulop ludin said...

kulop ludin pon sama...
tak suka asap rokok nie...

rokok nie barang mewah tau!!

akyda said...

selfish la org yang isap rokok nie tak fikir pasal org lain...munkin hati diorg dah keras mc, btu sebb rokok kn

Sharinginfoz said...

memang sangat bahaya rokok ni.....

Pemimpin or Dipimpin???

Apsal Nama Afiqah Bukan Danish

Sharinginfoz said...
This comment has been removed by the author.
|| NaFiRaa || said...

kancilbiru..
tu la...rasa nak pitam duk lam asap!!
dorg x semput mungkin sbb asap dia dh hembus ke lain.. jauh dr lubang hidung dia..

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
haah... kalo lah boleh.. nak jer bagi baldi sebijik..biar dia isap okok lam baldi tu.. tgk lemas ke x!

|| NaFiRaa || said...

mon..
betol mon.. sbb tindakan perokok itu telah memudaratkan org len!!!

|| NaFiRaa || said...

chugie..
buat jek n3 pasal ketidak puasan hati pasal rokok nih banyak2.. supaya mereka2 tahu bahayanye isap rokok...:)

|| NaFiRaa || said...

gagakhitam..
rasa x boleh nak bernafaskan!!! sis pon x suka asap rokok!!!

|| NaFiRaa || said...

kulop ludin..
haahkan.. dgr2 harga rokok nih akan naik lagi~

|| NaFiRaa || said...

akyda..
tu laa.. kalo betol2 nak merokok.. carik lah tempat yang sesuai agar tidak mengganggu keselesaan org len.. yer dak?~

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz..
memang bahaya!!! bukan hanya kepada perokok.. tetapi juga kepada org sekeliling dia!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...