Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, September 13, 2013

...Berjasa Sangat | Pemanggang Ajaib, Jawapan Soklan Semalam & Bungkusan Seaweed...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Jumaat.
Moga kita sama2 mendapat keberkatan darinya.

Korang ingat lagi x citer ai pasal pemanggang ajaib idaman yang dapat free tuh?
alaaaa... yang kampeni tukar ekon baru pastu dapat free pemanggang ajaib.
baca citer penuh tuh kat SINI.

memang membantu betol tau pemanggang tuh. ai dapat pemanggan tuh masa bulan puasa haitu. senang keje ai bab2 nak panaskan lauk. letak jer dlm pemanggang tuh.

inilah pemanggang itu.
besar jasanye pada ai.
terutama dalam menjayakan menu DA ai.

tadaaaaa.. ayam panggang ai punye. hahahaha
salah satu menu DA lah nih. makan lauk jer~

perap dengan garam n kunyit jer.
pastu panggang. sekejap jer dh masak tau~ best betol!
memang dicadangkan lah beli pemanggang ini kalo nak berdiet.
senang keje nak sediakan makanan~

kalo beli harganye boleh tahan jugak kan~
nasib ai dapat free.. muehehehehe.

sekian.. kesah pemanggang ajaib.

ehhhhhh.. belom abes lagi!
kekeekke. nak jawab soklan2 kat n3 SEMALAM.
ai copypaste jer k~ malas nak printscreen. kikikiki







Blogger Tihara said...
syabas zura, akak nak jugak.. :)
guna minyak zaitun ke minyak masak biasa?
Kak.. guna minyak masak biasa jer. dalam DA kolestrol tidak diambil kira. kita hanya kena hati2 dengan pengambilan karbohidrat (carb) n gula jer. untuk pengetahuan semua, carb dalam minyak masak adalah 0g. so, x de masalah nak guna minyak masak biasa.






Blogger Atia Adina said...
x makan nasi ke?... akak kalo x makan nasi sehari pun dah rasa semacam ....
Blogger Masya said...
bgsnya nafira, macam² vaiasi makan DA tu.. maknanya makan tanpa nasi lah yer...
Dalam DA nih memang x boleh amik nasi. makan lauk jer.. so, makan itu jer lah sama air kosong.. kekeke


dan haini jugak nak tunjuk bungkusan seaweed yang ai guna untuk wat telur gulung semalam. makan sebagai kopok biasa pon boleh. hehehe

selamat diet semua.

Sekian.. kali nih betol2 sekian.kikikiki


p/s: korang pon mesti dah adekan pemanggang nih?? ape korang masak ek?? share sket!


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

miazara ina said...

keep it up zura..go..go

dulu mia beli gak pemanggang ajaib..tp x sempat guna..at last hadiahkan pd sepupu kawin..

lizz said...

saya takder lagi...bila nengok zura pakai pemanggang ni rasa mak jugak beli senang nak masak semua benda boleh buatkan...lagi2 menu diet...boleh la suh en dedi belikan ni...hehhe

Atia Adina said...

ra ... kak ad pun ada pemanggang sebijik macam ra tu ... dapat free gak ...

Sura Mohd said...

suka akak ngan semangat zura...walopon ada pemanggang tu..akak jarang masak..:)

Masya said...

opss.. namaku ..

mmg berbaloi² pemangang ni tau.. kek dgn pizza pun boleh buat...

Kakzakie said...

Kalau kakak makan seaweed tu jadi kudapan Zura hihi.. bukan utk diet.

ps: hari ini adik dah turn 2 yrs ye.. happy birthday dik:)

izan mama mia said...

huhu..akak xdok kuali tuu

hainom OKje said...

OKje tak de lagi Zura...tulah macam teringin pulak nak beli.... nak bodek2 ci abelah.... Macamana nak tau dah masak? ada timer ke?

Nurie said...

Saya ada..tp tak terguna lagi..onon nk masak cara siat..tp tak pandai nk guna pun..hahaha..

umi alya said...

terpaku seketika dengan kekuatan zura

mama lieyna said...

Kagum kagum... ^_^
Syabas...

nea lopah said...

yeayy..dh boleh komen... berbaloi yer dapat percuma pemanggang ni. hehe

eyeyou said...

kita xder lg pemanggang ajaib ne...
DA kita ke laut lps raya ne..nnt2 la smbung blk...:)

Papa Mifz said...

teringin jugak nak beli pemanggang ajaib tuh untuk wife , mesti dia lebih rajin memasak selepas tuh...hehe

Hazmin Hamudin said...

Selamat berdiet... :)

εïзmummyHazaεïз said...

Go go zura. Haza odw, hehehe. Pemanggang tu haza ade, tapi xtau iya atau idak pemanggang ajaib. Dah setahun lbh beli tapi xpakai pon. Cehh

heheh sea weed tao kae noi tu all time fav haza. Sodap

Fifi Nadhrah said...

kak.. saye suke seaweed jenis tu.. ambil yang wasabi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...