Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, February 25, 2014

...Alhamdulillah.. Kini Menjadi Milik Kami...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa.
Senyum lah.. senyum itu kan sedekah..:)

Hari jumaat yang lepas 14.02.2014.. secara rasminye Rumah Ke 2 Kami menjadi milik kami.
Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.
Semua ini berkat Kasih sayang dari NYA yang telah mempermudahkan proses jual beli rumah KAMI. Terima Kasih ALLAH.

S&P dan Kunci Rumah Ke 2 KAMI.
Selepas dapat jer kunci, kami terus carik kontraktor untuk buat sedikit reno dan repair.
Alhamdulillah.. di permudahkan jugak.. jumpa kontraktor yang boleh bagi harga bawah dari bajet kami.

Semalam, Isnin 24.02.2014. proses reno dan baik pulih sudah bermula.
rasa lega sangat2 bila semua nye berjalan lancar. maybe esok i akan masuk opis lambat sket untuk pantau dorang buat keje. dapat pantau sekerat hari pon jadik lah.
i nih bukan percaya kat orang.. nak jugak pantau sendirik.. hek hek hek.

itu jer lah nak share haini.. nak gi jalan2 kat umah korang jap sesambil buat keje.
selamat bekerja semuaaa..

sekian.. kesah rumah ke 2 Kami.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

izan mama mia said...

tahniah zura..mg semuanya berjalan dgn baik

Myra Jay said...

Tahniah Zura..
rezeki korang.. ;)

Rizziela said...

mesti lega kan

Masya said...

alhamdulillah dipermudahkan... dpt keunci rumah.. header rumah dah berubah hihihihi . sweet sgt..

Tihara said...

alhamdulillah mudah segala urusan zura, :)

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah. Tahniah NU.

Cho Zila said...

Alhamdulillah.. rezekitu..

TeacherAzimah said...

alhamdulillah...tahniah!!

mamaarifakeem said...

Tahniah..best la... :-)
Alhamdulillah ALLAH permudahkan ye...

hafizmd said...

as salam..

wah...tahniah2 =) dpat rumah ke-2 pasti riang gembira...

lizz said...

tahniah zura..tumpang gembira saya tau...lepas ni boleh2 kemas & siap sedia untuk disewa...

Sura Mohd said...

Alhamdululillah..tumpang seronok dengar..harap untuk mencari penyewa dipermudahkan jugak..:)

Hazmin Hamudin said...

Tahniah ye.. Akhirnya selesai jugak proses beli rumah tu.

Zee Suhaini said...

tahniah zura..
syoknya bertambah lagi harta tuk family kan..
zee tumpang hepi jugak..sendiri ntah bila la boleh dapat..

Zasillah Ariffin said...

tahniah mama!! :)

maszmadi said...

alhamdulillah, tahniah kak ra.

dah wat iklan untuk sewa ke lum ni... hihi

Fizalinolie said...

Tahniah Zura. Alhamdulillah... Mesti legakan. Zura mcm mak fiza. Suka pantau org reno rumah. Katanya... Kena cerewet gak. Kalau tak dorang buat sambil lewa je.

wahida said...

Alhamdulillah, aku tumpang hepi nok...rumah kedua tu...

aku ada satu rumah je ni pun sakit nak bayar tetiap bulan...hahaha...

Kakzakie said...

Alhamdulillah lega rasanya bila semua dah setel Zura..

hainom OKje said...

Tahniah zura...seronokkan bila segalanya dipermudahkan.... legalah hati tukan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...