Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 12, 2014

...WW | Siap Jugak Akhirnyeeeee...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.
Jom Layan WW haini Jommm!

SIAP!! 
My Big boss punya Petty Cash Claim.

Tahniah kepada pekerja cemerlang!
*tangan didada Mata ke atas.. :P

Sekian.. 

P/s: Selamat bekerja~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

15 comments:

Fiza Rahman said...

Memang pekerja cemerlang ni.

umi alya said...

tahniah2

Zee Suhaini said...

bestnya keje dah siap..yeayyy
zee jugak yang tengah pening ni zura..tgh dok buat payment kat supplier..

mamaarifakeem said...

:-)
Lega dh settle ye..

Kakzakie said...

Bab utk cliam aje dah siap yg lain kerja ada banyak lagi kan...

Cho Zila said...

elokler keje dah siap... boleh bw...

Fizalinolie said...

Wah! Memang cemerlang kalau gitu. Siap cepat, boleh buat yg lain. Hehe...

Sura Mohd said...

seronok bila kerja dah siap..kaksura ni asyik bertangguh jer..hehehe..:)
*memang layak jadi pekerja cemerlang..:)

hainom OKje said...

Wahhhh....tahniah! Bukan mudah nak jadi pekerja cemerlang kan Zura...lebih lagi bab claim claim ni...mana tau nanti boss baik hati....boleh bahagi dua hehe

lizz said...

syabas bette...banyak tu memang pekerja cemerlang nih...

Daddy Ziyyad said...

boleh la mintak boss belanja..hahaha

siti alfakhishah aman said...

lega la dah siap.. ni stok x siap2 lagi.. dah petang mood merudum.. :(

izan mama mia said...

wah pekerja contoh ye.. mmg rajin le buat cepat siap

Papa Mifz said...

teruskan menjadi pekerja cemerlang ya...=)

Izan Ishak said...

bagusnya zura! dah siap keje... hati pun senang kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...