Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 24, 2012

...Jawapan Teka Teki Semalam!!...

Hehehehe..
Amacam?? susah eh nak teka..
mungkin sebab tak banyak Hint yang di berikan~
kejam oks!

okeh.. jom kita tengok..
ape isi dalam kotak tuh..

ini lah kotak yang menjadik tanda tanya..
ade lobang cam tabung duit jek kan~
tapi bukan duit hakikat didalam nye.. kikikiki..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tadaaaaa....inilah isinye..
SETEM yang dah terpakai..
muehhehe..
gigihkan ai kumpul! hahahaha..
tak tahu lah kenapa ai suka sangat kumpul setem..
asal ai nampak jek setem yang lain dari yang lain.. mesti ai akan gunting dan masukkan dalam kotak nih.. lubang yang macam tabung syiling tuh ai yang buat.. bagi memudahkan ai masukkan setem ke dalam kotak tanpa perlu membuka penutup kotak tuh..hehehehe

okeh.. dah terjawab dah teka teki semalam..
terima kasih pada yang mencuba..
ai gelak sorang2 jek baca tekaan korang..
bestlah korang nih!!!!
sayang lah korang!!

makanye x de lah pemenang untuk teka teki semalam..
nanti kita main teka teki lagi k~

sekian.. N3 jawapan teka teki..


16 comments:

LYAfrina said...

heheheh... kumpul koleksi setem rupanya

Fieza79 said...

tu dia byk nya kumpul setem..

Atia Adina said...

pas ni boleh albumkan setem2 tu

oya said...

minat kan..best gak ek tgk setem2 byk betul..

ct rahani said...

adeh la.. emnduga otak betul.. setem rupanya.. hehehe..

maszmadi said...

wah!!!!! manyaknyer setem, lama dah tinggal hobi kumpul setem coz dah x musim hantar2 surat lagi dah, main email jerk.. hehe

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

laa... is xdan (xsempat) nak teka pun.. mana aci (^___~)

Daddy Ziyyad said...

wahhh..hobi kumpul setem! Dulu masa saya sekolah rendah, inilah hobi saya...bila dah tua bangka ni, saya suka kumpul FM pulak..hahaha

SyUhAdA said...

x trpikir psl setem pon..

Anamarza said...

hihih setem ya

Nens Collection said...

aku pon tertipu gak..ekekeke..

SYANI said...

Lor... ingatkan biskut... Hantu setem rupanya!

zh-ena said...

setem rupanya

Zura said...

baguslah tue..kumpul setem..mana th esok2 ade harga..boleh jual..hhihihi..

Myra Jay said...

Huwaaa nape tak terfikir setem ek sebab cheq pun minat mengumpul jugak :)

..::..aRe-Na..::.. said...

hehehe,x sempat nak meneka..itula
kan lambat sgt timbui hehehe...
setem ghupernya..rajin betui hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...