Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 4, 2012

...Mai Lihat Sapa Yang Kena!!!! | Pemenang GA FM Ganu...

Salam Hari Rabu yang penuh ngan WW..
hehehe.. hari ini ai nak settlekan GA FM Ganu..
Nak umumkan nama 2 pemenang..

Nama pemenang ini di tentukan oleh Random.org.. cam biasa lah kan~
Jom kita tengok siapa yang kena!!!!

No bertuah yang pertama!

Linkno 20!!
::NureeN::
Tahniah !!!

No 16~
Myra Jay
Tahniah Myra!!

Tahniah buat pemenang~ pada yang tak bertuah.. cuba lagi k~
insyaAllah~ akan ade lagi FM Ganu untuk kawan2..

kepada Nureen dan Myra.. emailkan Nama, Alamat & no telefon ke email
azura_nafira@yahoo.com

Sekian.. N3 umum nama pemenang~


17 comments:

zh-ena said...

tahniah pd yg menang

Aine Ainun said...

Tahniah sapa menang;)

Munnafendy said...

syok laaaa dpt fm!

Myra Jay said...

Memula tengok nama 1st, wahhh!! bestnyer Nureen menang, then tengok nama ke2 ehhh betul ke ni??
Alhamdulillah menang FM untuk peminat tegar FM :D

LYAfrina said...

owhh..tahniah myra n nureen.. dah rezeki tu :-)

Atia Adina said...

tahniah ke[ada pemenang....sian saya tak bertuah....heheheh

eB ezrin said...

x mo dh. mrajukkkkkkkkkkkk... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
;p
tahniah nureen & MJ :)

::NureeN:: said...

alhamdulillah... kami 2 ada rezqi kat cinni... 2 2 org pennag lak tue hehhe :)

Daddy Ziyyad said...

Tahniah kpd pemenang..

Buat lagi GA byk2..supaya saya boleh menang pulak nanti..ahahaha

Papa Mifz said...

tahniah buat pemenang...:)

Eliss Mie said...

jelez :p

ct rahani said...

tahniah kpd pemenang.. :)

Salmiza said...

alaaaaaaa....:(

tahniah kpd pemenang..:-)

SyUhAdA said...

thniah pd sume yg mng..

oya said...

wow hampa la..hehe

Aishah Jahirah said...

tahniah utk yg bertuah tu...:)

Marya Yusof said...

Wah, dah ada pemenang! Tahniah!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...