Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 1, 2012

...Askar Mama...


Salam di tengah hari..
dah lunch ke korang??
ai belom lagi.. malas nak turun..
kalo lapar jap gi ai bancuh milo saja..

nak kongsi 1 gambar petang nih..

Gambar Askar..
hahahahahaha..
kiutkan askar ai nih~ 

Macam2 ragam dah anak dara kecik ai nih..
bakul tu asalnye bakul isi menan masak2 kakak dia.. 
isi bakul tuh di curahkan atas lantai.. pastu dia leh wat menan plak ngan bakul tu..

bila tiba time nak bukak dah x reti..
mula lah dia menjerit2 mintak bantuan.. hahaha
nasib ade kakak dia yang tolong..

keletah anak2 yang menghiburkan hati..
senyum sendirik jek tengok gambar nih..
moga leh wat korang senyum jugak k~

sekian.. pic askar mama..

15 comments:

SYANI said...

Cantik topi... boleh pinjam???

oya said...

cute la askar mama ni..mcm2 dibuatnya

Saya Disini said...

hehe..askar ni kelakar la

Myra Jay said...

Hheee, memang comel..

Dah nak membesar ni mmg macam2 ragam la si kecik ni :)

Norzie hany said...

Bijaknya...bakul dijadikan topi.comel2.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

budak2 mmg camtu, balqis time tecik pun sama paling suka kalo dapat dok dalam bakul...

Masya said...

hahaha.. tergelak saya.. kalau boleh mesti dia nak masuk duduk dalam tu agaknya...

leyzajamil said...

hihi, comelnyaaa..untungla ada anak buat penghibur hati..smoga anak tuh membesar jd anak yg solehah..aminn..

Slmt Bercutiii..
http://www.1001impianhidup.com/2012/06/besok-cutiiiii-horeyyyy.html

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alahai... hehe
topi tu yang mahai tu.. bukan senang (^___^)

Aiza Haris said...

salam..
hamboihhh.... comeyyy nyer dia

Sharidawati Shahrudin said...

comelnya ....... nak cubit pipi tu boleh? hehehehehe

Sally Yatiey said...

Comelnya askar ni. hehe :D

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila lunch kt luar nanti ila buat entry

faiz fakhirin said...

belajar jadi askar..hehe

Nens Collection said...

MASUK BULIH KUAR X BLEH..HAHA..
DELISHA MUCUK MACAM MASIN NIH..KEKE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...