Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 28, 2012

...Koleksi Yang Sangat Unik | Pertama Kali Jumpa...

Salam.. 
Dah Abes lunch ke semua??

Petang nih ai nak share salah satu koleksi terbaru ai yang sangat lah unik pada ai..
sebelom nih ai tak pernah pon jumpa..
nak tau ape??

Setem.. hehehe..
koleksi terbaru nih..
selain suka kumpul FM.. ai jugak suka kumpul setem dan paper beg tau!!
cer perhatikan betol2 setem nih..
cantek kan!! unik sangat!!
tak pernah lagi dapat yang bentuk segitiga cam nih tau~

Cantekkan!!
bertambah lagi lah koleksi Setem ai..
harap2 lepas nih dapat lagi Setem yang cantek2!!
kasi penuh kotak setem ai..
korang pernah tengokkan kotak yang ai simpan setem tuh??
pernah kan~~ kan! kan!

sekian..

p/s: ade sesapa nak tolong tambah koleksi2 ai?? muehehehe

15 comments:

Nens Collection said...

LAWANYERRR!!
AKU BLOM JUMPA AG..
SEMAKIN BERANI NMPK SETEM..NNT MEST LG PELBAGAI..ADE BENTUK LOVE KOT NNT..BUNGA2 KE..HEHE

SYANI said...

First time jumpa setem tiga segi...

::NureeN:: said...

mmg unik.. pasni klau nureen jumpe yg unik2 mcm ni nureen simpan utk zura k :)

Masya said...

lain dari yg lain.. pertama kali tengok...

Saya Disini said...

wah..unikny..sy xpernh tngk lgi cm ni

pizet said...

dah lama tinggal hobi ni...dulu zaman sekolah ada la kot simpan setem

Norzie hany said...

First time tgk setem 3 segi...cantik dan unik sekali.

mamalieyna said...

waaa lawa la...rajin betul kumpul setem..dr zaman bila la tu kumpul setem tu..mesti dh banyk..bes2x..

Salmiza said...

ha'a 1st tima nmpk ni...dah lama tak beli setem..

oya said...

comelnya..tau u suka kumpul setem

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Mmg cantik & unik setem tu... dulukan Marya pun suka kumpul setem & duit lama & luar negara tp skrg tak tahu mana semua tu pergi rsnya ank buah amik...hik3...terasa rugi pulak tak teruskan hobi tu dulu... ;))

Teringin jgk nak tgk kotak simpanan u tu! :))

eB said...

eB nih angat2 taek ayam. rajin2 kumpul pastuh x tau letak mn. hik3

Myra Jay said...

Tak penah tengok setem camni lagi..
Memang unik dan cantek ;)

ct rahani said...

memang unik la zura.. x penah tgk jugak.. festime la nih..

Izan Ishak said...

izan pun baru pestime tgk setem yg 3segi camtu. mmg sgt2 unik!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...