Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 9, 2012

...Beg Baru | Hasil Dari Jualan Gudang...

Salam Hari Khamis..
hari nih nak buat n3 menunjuk2..
nak tunjuk handbeg baru..kekeke..

weken hari tuh My hubby ajak gi warehouse sale kat seksyen 16..
Sale pakaian sukan.. my hubby nak carik kasut futsal katanye..
raya nanti dia ada game fulsat kat kampung..
orang nak raya.. dia main futsal plak.. 
biarlah.. janji My hubby happy..
dah alang2 teman orang carik kasut sukan tu..
ai pon cuci mata lah..
memang murah sangat harga pakaian sukan kat warehouse sale tuh..
berbaloi2 beli.. kasut My hubby cuma RM 30 hengget jek tau..
nih nak tunjuk ape yang ai beli kat warehouse sale hari tuh..

Tadaaaaaa... beg baru~
cantek dak?? cantek dak??

sangat berbaloi2..
harga sebelom sale..RM49.90
after sale.. RM15 hengget jek!!
begnye ringan sangat.. pastu ruang besar..
segala mak nenek boleh masuk..
payung kecik, beg makeup, pulse, camera, external hard disk..
semua boleh masuk!!
sukaaaaa!!

minggu nih ai bergaya dengan beg baru gi keje..:P

sekian.. n3 menunjuk2..kikiki







18 comments:

Salmiza said...

hehe cantek2...

Ardini Humaira said...

dni tengah ngusha beg gak ni hehe

Huda said...

murahnya :) best2..segala benda leh isi kan :)

SYANI said...

Untungnya sebab dapat beli murah sangat..

Myra Jay said...

wahhh memang murah la, harga berbaloi...

Kalau Myra pun ambik yg murah2 je untuk galas p kerja ;)

Zura said...

murah giler...kalau bkn bulan pose...roti yg potong2 tue pun boleh masuk...hehhee

Eliss Mie said...

lupa jugak nak tunjuk beg baru beli masa ada jualan gudang kat dewan tepi stesen bas tu :p hahahaha

iela said...

comel beg ...nak nak kalo ada anak sume pun nak kena isi lam beg kan...

Nens Collection said...

lawonyer..yg penting segala mak nenek leh masuk..aku pon sukaaa beg camtu..hehe

wahida said...

aku pun suka henbeg yg besar....sbb aku ni suka mengusung mcm2 benda...tapi lepas tu menggagau nak cari barang sbb banyak sgt barang dlm henbeg tu...haha...

Sally Yatiey said...

Cantik :D

Mummy Chubby said...

hamboi! beg raya eh...mummy pun suka beg besar tap sejak cik khaleesa dah besar, guna wrislet je ler...

Anamarza Sue said...

Berbaloi baloi, harga ngan design cantik !

Masya said...

murahnya.. memang berbaloi² .. bijak²...

Cho Zila said...

ingatkan akak jer gi opis bawak beg lagutu... rupanyer der gak spesies....

Aishah Jahirah said...

berkenan jugak tgk..yg penting blh sumbat segala macam benda...

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Mmg murah tu... cute! Pilihan yg bujak!...hehehe...dah mcm iklan pulok dah... ;))

Atia Adina said...

cantik....rm15 jer....berbaloi sesangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...