Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 9, 2012

...Dalam Sejarah...

Salam semua..

Pertama Kali dalam sejarah!!

ai berjaya siapkan SUDOKU !!
bangga giler dengan diri sendirik..
hahahahahaha..

lantak lah korang nak kata ape pon.. ai tetap nak abadikan Sudoku yang berjaya ai siapkan neh!! muahahahaha..
pertama kali siapkan neh!!
hahahaha..

sebelom nih permainan Sudoku nih adalah permainan yang boleh bikin ai geram..

SYABAS untuk diri sendirik.. bukan syabas air yer

sila ucapkan tahniah buat ai..muahahahaha

sekian.. n3 sudoku siap!!


10 comments:

SYANI said...

Tak reti main sudoku ni..

SYANI said...

Tak reti main sudoku ni..

Nens Collection said...

walopon aku kerani akauan yg berjaya( wekkkk ) tp aku x pernah berjaya siapkan sudoku..bukan setakat x berjaya main pon x reti daa..huhu

mamalieyna said...

tak reti main la...

tahniah buat awak ^_^! tumpang happy..hehe~

Aishah Jahirah said...

dulu2 ada gak main...tp jenuh memerah otak baru selesai....wah tahniah kira berjaya le ni...;)

Marya Yusof said...

Wah.... tahniah...tahniah! :))

Zura said...

sudoku nie mmg menguji minda betul...

Eliss Mie said...

i hate numbers ! kalau rm $$$ sukaaaa sangat :p

wahida said...

tahniah nok!! akhirnya berjaya melangsaikan sudoku ni...cayalah!!

welcome to the club bebeh!!

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hehe.. is dulu beli buku banyak2 nak main punya pasai... la dah lama tak main, kena bukak buku bali... 1st time mang tak puas hati, lama2 rasa seronok, lepas tu kian mencabar (^___^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...