Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 8, 2012

...Teringin Sangat-Sangat...

Salam di petang Rabu..
moga korang semua ceria k~

hari nak share gambar makanan..kikiki
oleh kerana ai ngan teringin sangat2 nak makan..
moga korang pon turut teringin sama nanti.. muahahahaha..
Pic ai cilok kat google..mintak izin yer tuan punya gambar..

TERINGIN sangat2 nak makan ketupat daun palas nih..
dah 2 minggu ai skodeng kat bazar.. tak de lah plak.. 
tapi ai tak de lah gi skodeng kat bazar stadium shah alam nun..
tak larat lah nak pusing..besar sangat..
lambatnye dapat balik raya..
kalo kat kampung nih..senang2 jek boleh dapat..
lagi2 hari raya nanti.. ai nak makan puas2 gittu..

ai nak buang kulit ketupat tuh..
goreng balik ketupat tuh sampai garing.. crunchy2 gittu..
pastuuuuu..

makan dengan serunding daging~
meletopssss!!!
okeh.. sendirik telan air liur~ muehehehe..

korang terliur dak??? 

sekian.. n3 nak suh korang teringin jugak..larikkkkkks..

p/s: korang plak teringin nak makan ape??

Tambah DUIT sampingan dengan Churp Churp!


15 comments:

eB said...

mmg sdp tuh.
tapi eB lebih suker mam yg buat.
ader khas 3 rs...
ader ksg, pulut ngan jagung & pulut ngan kacang. mmg heven la...
eh... mn nak carik nih
ry dh la lmbt lagi. hu3

SYANI said...

Tunggu time raya baru dapat makan ketupat daun palas ni. Suka makan dengan rendang...

pizet said...

kat bazar cni ada...mai la terjah..hihi 5 biji rm2
sedap tu ketupat kalau raya ada ketupat ngan rendang cukup dah

Masya said...

serunding daging tu kat rumah sy ade hubby beli nak pose hari tu... rm10.00

Eliss Mie said...

serunding daging kak eliss ada tapi ketupat tak der pulak :p x terliur..hahahahahahaa

ai baru makan bubur lambuk, nyaman :p

Huda said...

sedapnye..hehe..huda teringin nak makan puding :)

Saya Disini said...

sy pon teringin

ainnoraini said...

Hari ini kakain tetingin nk makan cendol..,mesti terasa sejuk jer tekak ni kan..

Nens Collection said...

wahh...aku pon teringin la..bestnyerrr

ct rahani said...

tgk gambo kt blog zura nih terus rasa teringin jugak.. sedapnya.. huhu..

Sharidawati Shahrudin said...

bila balik raya sebelah hubby di perlis sure sha leh makan ketupat daun palas ni...huhu

u dah cari di kompleks pkns?

mamalieyna said...

sedap kan...tunggu..sabar sket, rasa nnti sure dpt merasa..eina kalau blk kedah, menu wajib ni..lalala..^_^

Ardini Humaira said...

syukur abah dni poskan banyak serunding daging dari kelantan untuk anak dia yang mengandung ni.. takut kempunan hehe

Zura said...

xpe dh nak raya nie sure ramai yg buat ketupat palas tue...boleh makan byk2...

Anamarza Sue said...

Biasa balik ganu je makan ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...