Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 3, 2012

...Tema Baju Raya Tahun Ini...

Salam Hari Jumaat..
Rasa minggu nih cepat plak jumpa hari Jumaat..
hehehe..

ai neh dah ade mode raya dah nih..
kikiki.. korang cam ner??
lagi2 kalo dengar lagu raya kat radio.. kat opis nih ai bukak radio kat PC time buat keje.. buka radio on9.. bila keluar jek lagu raya.. terus rasa nak balik kampung.. 
muahahaha..

hari nih nak kongsi tema baju raya.. banyak betol dugaan nak buat baju raya tahun  nih.. nasib lah tukang jahit yang merangkap BFF ai masih sudi nak tolong jahit..
kalo tak, tak tahu lah camner baju raya tahun nih..

OK.. Warna Tema baju raya kami tahun nih adalah..

 MERAH

PUTIH

Tahun nih turn raya kat rumah My hubby dulu.. Walaupon 1 negeri.. mesti kena gilir2 jugak kan~ baru adil.. hehehe..

Apa warna tema baju raya korang tahun nih??

sekian.. warna tema baju raya KAMI..

20 comments:

SYANI said...

B*I*R*U

Myra Jay said...

Wahhh merah putih tu :)

Myra kaler ijau turqouise, lg 1 blom beli :)

Anamarza Sue said...

Grey.. hihhi pilihan tema last minit

Huda said...

gold :) n may be red kotak2 utk raya ke 2 :)

Ibu Lala said...

i pun kaler ijau/biru turkois. teringat zaman zaman baru kawin dulu. mmg suka sgt kaler nih. dah anak 3 baru pakai balik kaler nih.
bila try rs cam malu pulak nak pakai di pagi raya sbb kalernye kuat sgt. baju pulak kain lace. ermm...kalau tak pakai nanti sayang pulak..

Qaseh Suhaida said...

wahh ramai jugak biru yeee...sy pun blue torquise

iela said...

tak terfikir lagi ..selalunya mesti last minit ...tunggu je lah raya ni pakai warna apa...

eB said...

merah musti ceriakan?
i lioke :)

maszmadi said...

seb baik ada orang nak jahitkan kan... merah putih, cam sweet jerk...

Salina@IbuAqil said...

Samalah kita sis..
REDDDDDDDDDDDDDDDD IN FAMILY..
Hi3!!!!!!
MERAH & HITAM.. ;)
Sis, ina pon dah mood raya nih..
Happy Weekend, Salam Nuzul Quran dr kami & TC yer.. ;)

Munnafendy said...

dark purple!

Sidratul Muntaha said...

pepel dgn ijo pastel.
tinggal cari tudung
tpi aku lemahlah tgk tudung byk lawa tpi pendek2...

Norzie hany said...

Tahun lepas dah tema merah dan tahun ni tema oreeeeeeeeen gitew.Sis klik tabung anak2 nafira.

Aishah Jahirah said...

takde tema..huhuu

Aine Ainun said...

Wah...merah..

Tahun ni tema hijau,
pastu xdak org nk amek tempahan lagi, kelewatan...
maka beli yg da siap je..

Ma said...

mmm.. k da x dok tema.. susah nak tetapkan... huhuhu.. tu warna rd warrior tu.. hahaha

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kite kaler grey tp lom jahit lg ni..
hahah, ntahla.. kl x sempat, cari ready made plak la.. ;-(

Cho Zila said...

tak penah ada tema.. sesuka hatijer...

Cho Zila said...

tak penah ada tema.. sesuka hatijer...

Masya said...

merah .. hadoilah itu lah pttnya tema kami jugak, tp sebab masa beli baju amir amir xmoo.. x psl kami tukar tema huhuhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...