Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 6, 2012

...Rakyat Selangor Yang Bekerja | Ai lah tuhh!...

Salam hari isnin yang kelaut..
sepatutnye Selangor cuti hari nih.. 
tapi kampeni ai tak cuti.. bos x approve cuti untuk nuzul quran..
memang tiap2 tahun tak cuti..

bila orang lain tak keje.. tapi ai kena kerja nih..
masalah lah sikit.. anak2 tak de orang jaga..
sekarang anak2 bawah jagaan papa dorang kat rumah..
bukan tak cayakan My hubby.. tapi Delisha tu kalo nak tido dia nak menet*k dulu..
bila ngantuk mula lah dia merengek..
kesiann plak dengar suara dia merengek lam tepon tadi..

bila tingatkan anak2 kat rumah memang tak jadik keje ai kat opis nih..
rasa nak mintak balik awal jek nih.. 
tengok jap2 lagi.. kalo delisha merengek lagi..
ai mintak balik awal jek..

haih~ jiwa kacau jek rasa neh.. keh keh keh..

sekian.. n3 orang jiwa kacau..

P/S : korang keje tak hari nih??

12 comments:

Salmiza said...

hehe alasan la tu...balik ler..balik ler..

Mummy Chubby said...

balik je ler kalo jiwa kaco...huhuuu
Mummy keje cam biasa sbb johor xamik.huahuahua...

wahida said...

kenapa KL tak cuti?? aku pun tgh keje ni...huwaaaaaaa!!

Cho Zila said...

akakpun keje selangor tapi keje.. sebab co akak memang kena ikut kl wilayah persekutuan .. maalumler kalau bursa malaysia bukak maka kami kena keje..

ct rahani said...

johor pun x cuti zura.. keje cam biasa.. monday blues lak rasanya hari nih.. haisshh.. huhu..

iela said...

tengah keje la ni ...kl pun tak nak bercuti hari ni...cobaan..

Anamarza Sue said...

kalau saya pun rasanya camtu juga, jiwa kacau bila berjauhan ngan anak2

Papa Mifz said...

PM dgn wife pun kerja hari nih...:) dah biasa kerja public holiday...:)

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Kat sini pun tak cuti...ahaks nak jugak! ;))

Jgn risau2 tau! :)

Zura said...

xcuti...

Masya said...

saya cuti semalam, boss kate dtg jer keje kalau nak dtg.. jgn harap hahahahaaha.....

Myra Jay said...

Alahai sedeynya....
Sabar ye, bos suruh keje tu dia nak bayaq double ha ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...