Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 23, 2013

...Adik Toyak eh! | Ragam Raya Delisha...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat.

okeh.. dah habes dah up gambar bergediks di pagi raya kan~
jom kita layan kesah2 di hari raya plak.. macam2 ragam ade.. lagi2 My Delisha tuh.. tahun nih tahun ke 2 dia beraya.. baru nak faham macam2.

Benda Wajib ada di hari raya adalah angpau duit raya.
ai perasan tahun nih banyak sampul duit raya yang kiut2..
ade upin ipin lah.. boboyboy laaa.. geram sesangat..

tapi ini budakkan! dia ade hobi pelik.. bila dapat jer duit sampul duit raya.. dia akan bukak dan keluarkan duit.. pastu dia pandang muka mama dia dan tanpa rasa bersalah dia cakap.

"Adik toyak eh!" Adik koyak ek!

huhuhuhuhu.. terasa di toyak2 hati mama dia bila tengok sampul duit raya yang kiut2 kena toyak! uwaaaaaaa...

bila mama kata.. jangan lah koyak.. kan comel tuh.. ade upin ipin..
pastu dia jawab.. adik nak toyak lah mamaaa..

huh~ malas nak gadoh.. toyak lah eh~

tu dia tengah toyak lah tuuu..
uwaaaa.. dah lah comel sampul tuh.
takpeeee.. mama mintak yang kakak punye..

geram kan budak cerdik sorang nih.. ade jer jawapan dari dia. 
kadang2 boleh buat bergadoh ngan mulut dia yang macam2 dah boleh cakap tuh. hailah anak.. Moga jadik anak yang solehah yer sayang~

Sekian.. kesah Raya Delisha.




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

11 comments:

Fifi Nadhrah said...

fifi pon suke simpan angpau.. tetambah yang cute.. tegang lagi takde kedut.. buat macam koleksi..

εïзmummyHazaεïз said...

anak2 tengah membesar macam2 ragam.. hehehe kekadang sayang tengok sampoi duit raya sekarang comel2 belaka. Mak yg ini suka recycle sampol tu letak duit sedekah majlis kawen org, hehehe

Zee Suhaini said...

ahaha...anak zee pon sama zura..jangan kata buka leklok..koyank terus amik duit..kadang tu ada angpow yang comel zee simpan..tengok2 dah koyak..huhu

::NureeN:: said...

nureen tak simnpan pon sampul.. byk sgt...
hehe
biasa la kan.. mcm2 ragam anak2 ni.. kena la melayan :)

GREENJADE said...

hehe comel jek permintaan Delisha tu..toyak jgn x toyak..jgn toyak duit udah ler...mau lg toyak-rabak hati mama..hehehe

Aishah Jahirah said...

delisha ni....hehee abeh la sampul raya...bijak duit kuar dulu..hee

maszmadi said...

hihi, delisha cerdik tengok lah ikut mak ke ikut ayah... hihi

ct rahani said...

olololo pandai delisha.. nk senang amik duit tuh yg nk koyak sampul ye syg.. klu aqeef lak dpt je angpow terus bg ibunya.. dia x heran.. tp klu terus bg duit dia nk masuk poket x mo bg ibunya pegang.. hehe..

Tihara said...

mujur dia toyak duit raya, hehe :)

eyeyou said...

kita lak suka simpan isi angpow jer...hihi

Izan Ishak said...

toyak sampul duit takpe... jgn toyak duit ye delisha. haihhh... anak2 bijak camnilah zura. sabar byk2 emaknya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...