Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 27, 2013

...Majlis Akikah Anak Saudara Baru | Nur Nuha...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa.
Semoga Ceria2 selalu.

Okeh, hari ini ai nak citer XTVT hujung minggu haitu. Sabtu Ahad bz memenuhi jemputan dan menziarahi kawan2 dan saudara mara..ececece.

Hari Sabtu haitu ade Majlis Akikah anak saudara baru. Anak kepada Adik My Hubby a.k.a Adik ipar ai lerr..hehehe. 

Nur Nuha binti Muhamad Naqiuddin
ini lah insan yang di rai itu. bertambah lagi sorang cucu pompuan My Mak Mertua. 
mak hanya ade sorang jer cucu lelaki setakat ini.. selebihnye cucu pompuan. tu yang kalo berkumpul semua cucu2 mak kemain ceria lagi sebab semua bunga kan.. hahahaha.
Cepat besar yer Nuha.. nanti leh joint kakak2 main~

Hahahahaha.. macam kena paksa jaga adik jer kan~
My Anis nih dah biasa menjaga adik.. sebab kat rumah pengasuh pon dia diajar tolong tengok2kan adik2 dia. Tapi jangan percaya sangat dia nih.. dia suka gomoi2 budak kecik. seriau ai menengok.

Nak jugakkkkkk.. hahahahaha.
amacam?? okeh x?? okeh apenye?? siap nanges lagi baby nye.. hahaha.
Sebenarnye Nuha tu nak tido.. tapi Kami2 duk sibuk nak bergambar.. melalak lah orang tuh.

Bergambar Sebelom balik..
Atas kerusi : Naqi, Nuha & Cik Ya (Adik Hubby).. My Hubby Dan Sharif ( Adik yang duk kat Klang)
Bawah : Me, My Anis, My Delisha , Cik Ain(biras, Wife Sharif) Alisya Dan Danish. Cucu tunggal lelaki My Mak. hehehe
Kalo dah nama bergambar ngan anak2.. ginnih lah rupernye.. macam2 ragam ade. bila tukang amik gambar snap2 jer.. berlari2 masing2 nak gi tengok hasil gambar.. hahahaha.. kemain lagi kan~ saja nak suh mamanye jadik tarzan.

haaaa.. ini yang senonoh sket. 
dapat jugak bergambar ramai2 sebagai kenang2an.
bukan senang nak ajak bergambar ramai2 cam nih.

okeh.. stop sini dulu. Kalo nak sambung xtvt hari Ahad sekali kang panjang berjela-jela plak.. kalo rajin ai up lagi 1 n3 haini.. kalo x sempat.. esok jer lah k~

Sekian.. Kesah ke Majlis Akikah.

P/s: Masa kat Majlis Akikah ai makan daging kambing akikah tuh.. sikit jer KOT makan nye. tu pon sebab nak cicah roti canai. sekali balik rumah kepala melayang2. Penangan betol. hehehehe


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

MRS. K said...

comelnye baby girl.. tak sabarnya nak soping baju kaler pinkkkkkkkkk

ct cheery said...

haha..banyak bunga ek kat umah MIL..salam raya sis..maaf zahir batin..hehe

lizz said...

Ololo comelnyer baby...rindu bau baby tau...anies tu mcm boring jer jaga adik hehe

lieyalatif said...

ikikiki kemain zura dok posing2 tapi baby lak nangis....comel n lucu pic tu zura heheheeh...ke amik berkat ni ...jeng jeng jeng heheheeheh

tu laa pic anis susukan bb tu pun kelako...gaye mcm tak ikhlas jek tu...mesti mate tgk tv tu kan.....tapi anis budak baik, sure rajin jage adik tuu.....

Dhiaqiud said...

Ala ucuk2 nuha...agaknye dia dh kenal org..so, org yg x bese, nuha nangis la..

maszmadi said...

pandai kakak anis jaga adik yerrrr

Eliss Mie said...

nama macam nuha cuma tadak humayra jaa kat belakang. hehehehe.

mama lieyna said...

Bestnye bb girl.... :-)
Comel..geram gak..

Tula..mkn dgg kambing memang..sakit kepala..

- G C - said...

simple nya nama.. tak de la panjang2 dan canggih mcm org skrg letak.. hahaha...

kak, u makin kurus laaa.. jeles iiii..

Papa Mifz said...

nampak sangat muka tak ikhlas susukan baby tuh...hehe

Kakzakie said...

Apa tak boleh pulak Zura? Dah boleh kalau nak tambah sekarang ni. Adik pun dah besar tu:)

Fifi Nadhrah said...

same la dengan abah fifi.. cucu sorang je lelaki.. lain semue perempuan.. hihi..

Aine Ainun said...

syoknya ada baby baru...=)
banyak gambar raya dia..=)

Saya pun sakan makan kambing raya ni, tapi....mujur tak pening...

Sidratul Muntaha said...

untung orang tu dapur ari minggu tak berasap
ahahaha

wahida said...

comelnya nuha!! ciumkan dia utk aku noks...

Cho Zila said...

seronok kan bertambah bilangan keluarga .. maka bertambah riuh kalau berjumpa nanti... bestnyer der babyni.. geramjer rasa di hati.. memang nak bergambar yang senonoh sikit payah.. nasibler kamera sekarangni tak macam dulukan.. leh ambik banyak2 dan pilih...

Myra Jay said...

Comel baby Nuha :)

Baju Zura pun cantik :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...