Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 6, 2013

...Mungkin Ada Yang Ingin Membantu Di Sekitar Shah Alam Dan Kuala Lumpur...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat.
Ting tong sket haini. hehehe.. ngantuk~

Hari nak buat n3 khidmat Masyarakat kat blog ai.

ai buat n3 nih atas dasar pengalaman ai sendirik.
ai tercarik2 di manakan ai nak salurkan bantuan untuk mangsa banjir.
nak membantu tapi tak tahu macam mana nak salurkan.

Alhamdulillah~ Allah permudahkan niat baik ai.
DIA nampakkan ai satu status di wall FB kat mana ai boleh salurkan sumbangan.
Moga n3 ini membantu korang jugak.

Banner nih untuk mereka yang berada di sekitar kawasan Kuala Lumpur dan Shah Alam sahaja yer kawan2.. InsyaAllah, hujung minggu nih Kami akan ke sana.. dekat jer pon dengan rumah ai. 

Moga sumbangan kecil kita nih dapat membantu  meringankan beban mangsa2 banjir.
InsyaAllah~

Sekian.. N3 khidmat masyarakat.



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

10 comments:

::NureeN:: said...

keadaan skrg mcm mana ya? dlm berita pg td dh makin baik.. sbb semlm ada dgr gelombang ke2 akan melanda..
sama2 kita hulur bnatuan & berdoa moga keadaan semakin baik :)

Rizziela said...

semoga sumbangan kita yg sedikit dpt meringankan sedikit kesusahan saudara kita disana

Zee Suhaini said...

insya'allah zura, kita bantu setakat yang termampu..

ct cheery said...

urmm..gud info..kat kg banyak pakaian yang dah xleh pakai ni..leh tanya mak nak derma ke tak..

izan mama mia said...

nak jugalah ke sana nnt...zura..akak wasap...sbb xtau lokasi tempat tuu

Fizalinolie said...

Good info. Sama2lah kita membantu. InsyaAllah setakat yang mampu.

Kakzakie said...

Baguslah Zura war-warkan. Moga bantuan segera sampai dan dapat membaantu mangsa. Sedih tengok mereka kan..

eira eixora said...

good sharing. insyaAllah dengan sumbangan yang sedikit seorang dapat meringankan beban mereka di sana.

aine ainun said...

kat sini kan takda la
kaloada saya mmg nk sgt bg
skrg cuma boleh bankin kan duit ja

lizz said...

Ya allah kesian sangat kat dierang ni...memang belah timur banjir teruk...moga sumbangan kita dapat bantu serba sedikit pada dierang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...