Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 31, 2013

...Nasi Lemak Sambal Udang Petai Di Hujung Minggu...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa.
Hari Terakhir 2013 lah yer.

Rasanye sunyi betol Blog i 2 3 minggu nih.
serius! badan masih belom betol2 sihat. badan sgt letih bila batuk2 melanda.
lagi teruk bila duk dalam ekon kat opis nih. 
huhuhuhuhu.

okeh lah... bagi memeriahkan sikit blog i nih. sila lah layan mata anda dengan hidangan nasik lemak kasih sayang dari i. ahaks!

Tadaaaaaaa.. terliur dak????
Nasik Lemak Kasih sayang!
hehehe.

i kalo masak nasi lemak mesti ade kacang + ikan bilis.
Telur rebus tuh, anakda Delisha yang hantu telur. dia akan banyak kalo ade telur rebus.
kenan diet Atkins mamanye kot. hahahahaha.

paling speciallllll!!!

Mestilah sambal udang + petainyeeeee.
memula Anis request sambal sotong. skali x de plak sotong kat pasar malam. so, beli jer lah udang. My hubby pencinta petai. jadiknye i letak petai banyak2.
hehehehe.

ini lah hidangan sarapan hujung minggu Kami.
Alhamdulillah.. licin semuanye menjelang petang sebab nasik lemak nih siap di masak pon dah nak pukul 11 pagi. hahahahaha.


okeh lah.. setakat nih dulu lah bebelan i hari nih. nanti sambung bebel lagi. nak gi jelajah rumah korang jap. lama x skodeng blog2 korang.

Selamat menyambut Tahun baru 2014 semua.

Sekian.. Tayang nasik lemak.

p/s: i setiap hari ade Azam baru. x yah tunggu awal tahun. hahahaha.
Semoga semua Azam2 korang tercapai k~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

15 comments:

Zee Suhaini said...

kecur liur ni zura oiii dah la puasa..konon puasa terakhir 2013..hahahahaaa

lizz said...

errmmmm telan ailio nengok nasi lemak udang petai zura ni..yummmeh sungguh tau...
sama la kitew zura tak sihat,, dah dekat semuinggu anak beranak x sihat demam selsema batuk ni...
selamat menyambut tahun baru zura...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

sedappppppppppnya sambal udang petai..yummies!

::NureeN:: said...

nureen jarang buat masak ngan petai sbb x mkn sgt hehe...
klau batok2 kena kurangkan petai tau.. :)

izan mama mia said...

nasi lemak sambal udang...fuhhhh
ni akak marah nie... kalau dekat leh g tapau ...hahahah...sedapnyew

Myra Jay said...

Huwaaaa nanges okeyh tengok sambal udang petai tu.. dah lama tak makan :D

adrianna syaz said...

Sgt sedap ni...wuuu....lama x mkn nasik lemak ni...sikit kak..hehe

maszmadi said...

masz pon ujung mggu ritu wat nasi lemak tapi xder kacang n ikan bilis.. hihi

selamat tahun baru k.raa

ct cheery said...

salam tahun bawu sis..hehe..jom sama-sama tanam azam nak kuwus hehe

eira eixora said...

memang terliur tengok nasi lemak tu. kalau wiken bagus masakan yang macam ni. jimat leh makan sampai petang =)

Umi Nazrah said...

salam singgah. pagi tahun baru sarapan menu apa lak. hehehee. semoga sihat hendaknya :)

ros_reeza said...

aduhh.. sambal udang tu yang tak tahan tu!

GREENJADE said...

cehss ni bikin betul2 terleleh2 ni...td lunch mkn megi jek..ni dh lapar blk tgk sambal udang tu uhuhuhu

hainom OKje said...

Okje pun suka gak ada kacang ngan ikan bilis goreng...baru completekan...tp tulah org kat sini tak suka kacang...
Bagus Anis makan pedas!

eyeyou said...

wahhh nasik lemak ne? br[ pinggan ne mamam? hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...