Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 30, 2010

...Anis VS Papa | Merempit!!!....

HARAP MAAF~ kualiti gambar kurang memuaskan..

suatu petang yang hening.. Papa telah merembat si anak punye basikal.. walaupon basikal tu memang kecik dan ade tayar spare.. Si papa tetap jugak meneruskan niatnye untuk menunggang basikal.. muahahaha..nasib baik papanye kecik saja..

bila si Anak menyedari basikalnye di curik.. maka si kecik tu berusaha untuk mendapatkan basikalnye kembali.. si papa plak cuba melarikan diri dari si anak..

malang sekali tidak berjaya.. si anak berjaya merampas kembali basikal miliknye.. dan si papa terpaksa akur dengan keadaan..muahahahaha.. si anak cepat2 menolak basikalnye jauh dari papa dia~

dan mula mengayuh basikal itu jauh dan jauh dari si papa.. TAPI si papa tetap tidak puas ati.. lantas memikirkan ape yang patut di lakukannya!!!

lalu..mendapatkan basikal tayar 3 dan mengejar rapat si anak!!!! ASTAGA!!! mengucap panjang si mama melihat situasi ini..hampir fengsan di buatnye!!!

terus mengejar dan mengejar!!! merempit dan terus merempit!!! kecoh lah laman rumah tuh dengan suara mereka...isk3~

si mama plak hanya mampu memandang dan menyenap saja...nasib lah lakinye itu kecik saja.. kalo TAK!!! mau patah tengkuk basikal tayar 3 tuh~kakakaka

sila jangan tiru aksi ini di jalan raya k~ merempit itu salah di sisi undang2!! jangan merempit!! nanti kena samannnn~

sekian.. citer papa vs anak


11 comments:

eT said...

hahaha...lawak2...
mesti si anak geram jek ngan bapak dia..
abes sume basikal nk dirembatnyer..:p

eB@mamaAerish'n'Aed said...

adoi... pensan eB gelak... ;p

ibu ammar said...

kuang2..hahahaha..adoiya..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hahahaha.lawak sungguh laa papa anis ni.ada jer menda nak menyakat anis :p

chugie said...

ekekeke.. papa and anak sama je ek!

Atia Adina said...

lawak ar papa anis ni...heheheh....mesti seronok anis dapat papa macam tu kan????rajin melayan anis

NoRMie said...

hahaha.. seronoknye memain dgn anak ye..

Fieza79 said...

hahaa sure riuh rendah ni kann...hai nsb lah tk pth beskal kecik tu...nayaa..

abah_izz said...

lepas ni leh gi trek kat staduium s.alam tu....

naik motorbike kecik tu lagi klass....geram gak tengok moto tu...nnt suruh papa dia rembat satu.

Zura said...

mana satu budak nie..

nur said...

hehe.. lawak2..
ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...