Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 26, 2010

...Sejuk Mata & Perut Mama...

kekekeke... telatah anak dara ai nih~ rasanye dia berdua ngan papa dia kat dalam rumah time nih.. ai plak kat dapur.. ai tau pasal gambar nih pon masa transfer gambar2 dari kamera ke PC.. skali ternampak gambar nih.. trus gelak sorang2 depan PC..kikikiki

jom layan gambar.. tengok xtvt ape anak dara ai ngah buat...

tadaaaa...muahahahaha berposing ngan telekung... telekung sembahyang nih ai beli masa balik kg.. dah lama dah.. masa balik raya puasa kot.. comel kan~ di tambah plak senyuman menawan tuh.. hahahaha

hahahahaha... kusyuk sungguh!!! solat ape ai x pasti plak.. sekarang nih My anis slalu ikut time ai solat.. Tapi kadang2 dia buat ai x kusyuk ngan solat ai..hahahha aduhai anak~ sabor jek laaaaa..

urmmmm.. dah abes solat dah kot.. hahahaha... macam buat muka kesian pon ade jugak.. kikikiki

nih ngah berzikir kot.. kusyuk jek ai tengok.. hahahaha

kebelakangan ni dia slalu ikut ai solat magrib ngan isyak.. bila time doa tu.. ai bacalah doa kuat2 supaya dia dengar ape yang ai doakan... tapi... semua nama dia nak suh ai sebut dalam doa.. mak cu dia la.. mak teh dia laa.. adik ammar dia.. hahahahah.. layankan ajer lahhhhh...

sekian.. citer anak dara kami..

p/s: moga jadik anak solehah~ aminnnn

17 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

kih3x!! comeellll!!!!


kalo uyin,solat 2rakaat je,pestu telekung kain semua terbang..haihhh!

chugie said...

sejuk hati tengok anak dh pandai solat kan?

oya said...

moga2..amin..
attitud memeriahkan suasana

NoRMie said...

alhamdulillah.. pandai anis solat.. moga menjadi anak yang solehah.. amin..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..pandainya dia solat :)

mamalieyna said...

alahai comelnye..mmg sejuk mata memandang! ^_^

wahida said...

alahai...comelnyer...klaka lak bila dia nak sume nama masuk dlm doa awak...hehehhe...

aibaks said...

kah3... kiut plak tgk anak2 kecik solat kan? hehe.. harap2 anak2 aibaks nnti senang diluntur..amin..

Atia Adina said...

mmg sejuk perut ibu mengandung ni....

abah_izz said...

Alhamdulillah....kang dah masuk 7 tahun tkdelar nak kena pukul2 dah kalau tk sembahyang....hi..hi2

Mknace said...

:) :) :)
baguihh!!!

dbalkis said...

alalaa..serious cute...alhamdulillah..

Kancilbiru said...

alhamdulillah....sejuk mata yang memandang jugak..ekekeke

Shiela Latif said...

comelnyer dak ni...memang sejuk perut kalau anak2 sedia nak bersolat kan?...

Lady SharpShouter said...

alhamdulillah.baguihla tu kak.ke arah kebaikan :)

GombakMali said...

hahah comel anak akak nih~ insyaallah~ jadi anak solehah~ :)

nur said...

sejuk airmata ibu kalau dpt anak gini
ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...