Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 29, 2010

...Lagi..Telatah My Anis...

muehehehe.. saja je nak kongsikan gambar2 My anis kat dalam kamera ai nih.. time nih dia dapat helmet ai zaman2 berdating ngan laki ai dulu..muahahaha...sekarang dah x leh pakai dah helmet cam gittu kat jalan raya.. kena saman u!!!

dan..helmet tuh dah jadik mainan My anis sekarang nih.. walaupon agak besar ngan dia..tapi My anis tetap mengaku helmet tu dia yang punya..hahahaha.. kadang2 helmet tu jugak bisa buat Mama dia tukar jadik hijau.. mana tidak nye.. time pakai boleh..bila time dia nak bukak helmet tu..dia menjerit satu rumah sebab x boleh bukak.. haih~

okeh.. jom layan gambar My anis nih~

peaceeeeee... tambah plak senyuman menawan anak dara ai nih...

naik basikal tayar 3 pon kena pakai helmet yer..hakhakhakhak...

okeh~ tali helmet kena ikat ketat2 yer... baru tak tercabut..maklumlah helmet saiz kepala mama...

okeh~ ape2 pon..kita posing dulu...

sebelom...

start merempit!!!hahahahaha...opsttt... jangan jadik minah rempit sudah ler nak oiiiiiii~ nanti ngan basikal2 tu mama campak dalam longkang besar!

sekian~ telatah anak dara ai~


11 comments:

alienelliz said...

walaupun tayar 3, namu keselamatn tetap kena jaga..hehe =) berhati-hati sungguh..hehe

wahida said...

oooo...tu lah helmet zaman muda2 dulu yer....

Zaidah said...

baguslah kecik2 dah tahu menjaga keselamatan...

eB@mamaAerish'n'Aed said...

wahhhh... ala2 tomboi g2... :)

chugie said...

ekekek.. comei lah helmet tu, sesuai tuk anis! tp beskal tu x sesuai lah yang.. kene suh mama beli yang besar punye! :D

Atia Adina said...

hehehhehe....comel jer

mamalieyna said...

hehehe..keselamatan harus diutamakan..kan anis kan..hehe..

Elly & Emmy said...

tu dia.. kak anis merempit sampai mungcong mulut..

aibaks said...

bagus ni.. keselamatan mesti diutamakan... hehe

HaNTwO said...

heheheh pandainya anis :)

nur said...

o yeke helmet tu takleh pakai da.. kene saman?
ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...