Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 1, 2010

...Gelagat Penyokong Tegar Red Warriors...

haaaaa... korang tengok x perlawan akhir bola sepak antara negeri 9 dan kelantan.. ai tengok jugak.. tapi x de lah sampai jadik penyokong fanatik mana2 pasukan.. kikiki..


hari ni ai nak kongsikan gelagat penyokong tegar Red Warriors... hahahaha.. Gomo Kelate Gomo.. ai tak tahu lah nape dia sokong pasukan kelantan.. mungkin jugak sebab nenek dia berasal dari kelantan.. muahahaha..

ape kena mengena nenek dengan penyokong tegar pasukan kelantan... jom layan gelagat penyokong comel ini...

tadaaaaaa... ammar haziq!! anak buah ai yang sorang nih!!!

tengok~ muka penyokong pasukan kelantan pada awal perlawan... CUAK!! mesti dorang cuak ok~ sebab last year pon lawan negori 9.. tapi kalah~ tahun nih mesti nekad nak menang jugak!!!

ini plak aksi bila mana Shahurain Abu Samah berjaya menyempurnakan sepakan penalti untuk pasukan Negeri 9.. kecewa sekejap.. muahahaha..

terbeliak bijik mata bila mana gol kedua untuk kelantan di jaringkan.. terkejut tuh!!! tak percaya kelantan boleh jaringkan 2 gol dalam terdekat.. yehaaaa!!!!

amacam??? comel x??? muahahaha... rasa nak cubit2 jek kan~ sebenarnye.. semua gambar2 tu telah dirakam secara paksa oleh ibu dia.. hahahaha.. ai cilok kat FB ibu dia..

sekian... citer penyokong Red Warriors..


12 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

comel :)

chugie said...

amboi..kan main lg penyokong kelate ni ye... :D tahniah, kelantan menang..

ibu ammar said...

wahhh...da jd cerite dh..hehe

Lady SharpShouter said...

hahaha.comelnye ammar.tp muka tak puas ati je. tak puas ati dgn mak dia ke tak puas ati masa tgk bola nih.haha :)

nur said...

nafira.. comelnya nephew tu.. anis lak sokong mana?
ALL IN ONE

aNiS tHe BumbleBee said...

tihihihi! comel jeeee!!

mek da ©™ said...

geramnya..comei

abah_izz said...

adik comeii..nnt dh besar gie stadium jgn gadoh2,jgn bakar mercun tauu...hi..hii2 .

mahira oya said...

kalau la dpt cubit..
selamat menang..tkt trbakar stadium je kang bile kalah

Dhiaqiud said...

amar tembam..hehe..

MELAH said...

comel je. terbeliak bijik mata. alololo.

mamalieyna said...

mmg comel! hehe..ptg sabtu tu..red worrior ada dimana2..hehe..yelah eina dok area Bukit Jalil kan..wuwu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...