Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 19, 2010

...Raya Korban 2010...

Amacam raya korang??? sonok ke?? raya sakan ka?? ai x dapat cuti panjang tahun ni.. raya ke dua dah kena kerja dah.. nasib baik ai dapat cuti awal sebelom raya tuh.. kiranye sempat jugak lah ai melepak kat umah mak ai sebelom raya tuh..

sedih jugak bila petang raya tu ai dah kena gerak balik shah alam.. adik2 ai baru jek sampai kat kampung malam raya tu.. belom pon habes bersembang ai dah kena gerak balik shah alam.. sedih okkk~

Tapi ai tetap bersyukur walaupon x dapat cuti panjang.. tapi tetap jugak merasa beraya dengan famili di pagi raya.. yang paling best.. boleh jugak merasa nasi minyak meletops Ma ai..

menu utama kami pagi raya.. nasi minyak + Kari ayam + Acar timun+ kobis + sambal belacan.. rasanye memang meletops!!! sedap bangat!!!

tengok!!!! makan x pandang kamera dah menantu2 Ma ai.. sedap punye pasal~ muehehehe
wahhhh... dah masuk sesi bergambor.. untuk kenang2an.. time nih ai baru jek lepas mandi.. orang dah balik solat raya dah..muehehehe

gambar kami bertiga.. tengok My anis.. dah tukar baju dah.. baju raya dia dah kotor.. dah lah mama dia x bawa baju spare.. x pasal2 kena pakai baju biasa.. haih~

My hubby n My anis.. anak papa!!

gambar raya.. mak cu, Tok Ki, Nenek, My Anis dan Ayah cik... My anis larik tema plak~ orang len sume oren~

Mama, Anis Dan Nenek~ mama dengan anis pakai baju raya puasa jek.. tak sempat nak tempah baju hara haji..hehehehe

My Anis dan Tok Ki dia.. bukan senang nak amik gambar My anis dengan Tok Ki berdua nih.. sebab lama dah duduk rumah tok ki baru dia rapat sket ngan tok ki dia..

ai, mak cu dan Mak teh.. tiga dara pinggitan yang x bape nak dara.. muahahaha... 2 orang mak orang dah sebenarnya..

satu2nye adik lelaki ai.. Bakal polis gerakan maritim... next week start latihan kat pulau pinang.. semoga lepas nih trus kerja kat penang...aminnn

mak cu anis n nenek.. adik bongsu ai nih jek lah yang ade kat rumah.. jaga ma ngan ayah.. yang len sume dah merantau..

lagi gambar dengan Ma ai yang tersayang...

My Anis ngan Mak cu dia yang tersayang... yang rajin melayan kerenah anak buah dia yang nakal nih!!

Lagi muka model x berbayar ai...

tetamu yang sedang menjamu selera..

orang len makan nasi minyak.. dia mintak nasi ngan kicap jek.. bagus sungguh anak ai nih..

lagi2 muka mereka.. menyampah!!! mama x de pon gambar pelok2 cam tuh~

awat??? sakit kepala ka?? ngah pikir nak gi beraya kat mana yer..

walaupon x de cuti panjang.. raya tetap meriah~ raya korang cam ner??? meriah ??? ade x korang kena kerja hari raya haji tuh??

sekian... citer raya korban



5 comments:

abah_izz said...

uitts..cam raya posa nampak?..sakan bergaya@raya..aku tak sempat nk bergaya dh tukar uniform...tolong sikit2 orang korban ..hi..hii2

mahira oya said...

sempat gamba sakan.

HaNTwO said...

wahhh merihanya raye ra...kitaorg kat sini xrase cam raye pun huhuhuhu..

Atia Adina said...

selamat hari raya ra....

chugie said...

sedapnye menu raya awak! memang meletops! ekekek:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...