Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 18, 2010

...Tak Puas Beraya...


huhuhu.. korang mesti tengah hangat beraya kan!!! ai dah start keje dah hari ni.. huhuhu.. sedih giler rasa.. first time x dapat beraya panjang..

walau cam ner pon.. ai tetap bersyukur sebab dapat jugak beraya ngan famili.. walaupon sekejap.. sempat lah kumpul adik beradik.. bergambar~ makan masakan mak ai yang meletops tu.. huhuhu.. pukul 6 petang semalam ai dah gerak balik shah alam..

kat highway memang x lengang.. ai bajet ramai yang kena keje dah hari ni.. tapi x sampai jalam jem laaaa.. alhamdulillah.. pukul 11.30 malam tadi selamat sampai kat shah alam..

pagi ni memang malas giler nak bangun gi keje.. kalo ikutkan bisik syaitan durjana tu.. mau MC ai hari nih.. tapi bila mengenangkan ai dah janji ngan bos kecik ai nak masuk keje hari ni.. ai gagahkan jugak.. huhuuhu

jalan pagi nih boleh kata sesak jugak.. ai bajet jalan lengang hari ni.. tapi tidak ler.. banyak jugak kereta hari ni.. dan kesudahannye.. sampai lambat hari ni kat opis..muahahaha..

okehlah.. ringkas dulu untuk pagi ni.. ngah carik mood nak buat keje sebenarnya nih.. namun.. mood x mari!! muahahaha... kepala ai masih lagi terbayang2kan daging2 lembu korban.. nak2 lagi.. Ma ai joint korban hari ni.. x merasa lah daging lembu korban Ma ai... huhuhu..

rasanye belom terlambat lagi ai nak ucapkan "Selamat Hari Raya Korban" buat semua.. yang sedang menikmati hidangan daging korban tu.. ingatlah daku masa makan k~ makan lebih sket untuk bahagian ai..

yang kena kerja macam ai nih.. selamat menjalankan tugas masing2 dengan jayanya.. ini pon di kira pengorbanan jugak nih!!! caiyok2!! kerja rajin2 ok.. jangan malas2 macam ai~ lalalalalal

sekian.. citer orang x dapat cuti raya..


3 comments:

bintangku said...

Selamat Hari Raya...
Ai pun keje jgk nie. Jasad jer kat opis, fikiran melayang ntah ke mana... hu hu hu

dbalkis said...

takpe nanti raya taun depan pulun cuti lama ye..samala kita tak cuti..

Zaidah said...

sabar mak yong tahun depan bleh berjalan2 yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...