Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2011

...1 Malaysia | Cute Tak???...


Cute Tak??? hhahahaha..

masa memula tengok gambar dak tecik nih.. gerammmm sgt!!! rasa nak geget2 jek jari telunjuk dia yg bolat tuh!!! geram!!

ai cilok gambar anak buah ai ni kat FB ibu dia.. lama x jumpe Ammar Haziq nih.. last jumpe masa cuti tahun baru cina.. plannye nak balik jugak bulan nih.. tapi keadaan kesihatan kurang mengizinkan.. BP x bape cantek.. so x tahu bila leh gomoi2 anak buah ai nih..

ibu dia cakap dh pandai jalan dah.. lepas nih pakai pempes sambil berlari lah ibu dia.. sebelom dapat kaki pon dh berperang nak pakaikan pempes.. kalo dah dapat kaki tak tahulah nasib ibu dia cam ner..muehehehe..

rindunye nak kumpul ramai2 1 famili..

sekian.. citer anak buah

p/s: geramkan tengok!!!

10 comments:

Myra Jay said...

Mmg comel sangat... budak2 kalau wat gaya cmne pun mmg bikin kita geram :)

mamalieyna said...

comel! mmg syok bila berkumpul, dah lak ada anak2 kecik ni..menceriakan suasana,,

wahida said...

la...ingatkan girl tadi, sekali boy ek? hehehe...salah judgement lak...

tapi dia mmg comel, rasa nak geget2 je pipi dia...

Fieza79 said...

mmg bdk kecik ni leh bikin geram kalau bt gaya apa2 pn..sweet btul..

Elly & Emmy said...

comel.. comell.. nak geget jari boleeeyy..

mama qistina said...

hihi comel ye satu malaysia ...jari memang comel ...gemok gemok...

pak long said...

salam...
memanggggggg tomel....

sahromnasrudin said...

mmg terbaek..semoga jadik pemimpin besar kelak

Asma Haha said...

muka sape agaknya ammar ni ye..cute...:)

nama anak adik kita apis tu pon ammar jugak..tp ammar hakimi :)

Zura said...

budak2 kalau meneran pun tetap comel..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...