Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, March 4, 2011

...OOhh.. Kenapa Cam Tu ek?...

hari tu ade citer pasal kaki sembab kan.. pastu ai amalkan tips yg dokter bagi.. tinggikan kaki masa tido.. alhamdulillah.. berhasil hilangkan sembab pada kaki..

tapi kan.. minggu nih.. kaki ai sembab masa kat opis.. pagi2 ok lah.. bila dh petang kaki sembab.. nak pakai selipa pon x muat.. adess laa..

pastu semalam kan cuaca x panas sgt.. jadik ai kurang minum air masak.. skali kurang bengkak u! adakah sebab ai banyak minum air masak kaki ai sembab??? urrmmm.. bukan ke dokter slalu nasihatkan kita supaya banyakkan minum air masak..

mungkin juga di tambah kedudukan kaki asik kat bawah bila duduk.. tu yg makin sembab kot.. tapi nak buat cam ner kan.. dh keje.. kena lah duduk atas kerusi.. x kan nak baring sambil sila panggung plak kan.. kekeke

tapi pasal minum air masak banyak tuh betol ke teori ai nih??.. ke ai jek pepandai buat teori sendirik??.. korang rasa cam ner???

sekian.. n3 tanya pendapat korang..

p/s: next week ai konfemkan dengan dokter pasal nih k~


5 comments:

mama qistina said...

dulu kan masa peknen saya memang kuat minum air masak tak cukup satu botol besar ...air masak tu rasa manis je...tapi tak pulak kaki bengkak......saya keje tak jalan jauh pun ,lagilah tak berjalan jalan ...dok je atas kusi...tak tahulah cemana nak syer pasal nih...

tapikan taim saya peknen muka saya buruk tau...muka je efek paling dasyat...malu nak jumpa orang ..jerawat ngalahkan apa ntah...

chugie said...

minum air berlebihan x de menyebabkan kaki bengkak.. tp kaki tu membengkak sbb ada banyak air terkumpul di bahagian kaki kita..

baik tanye doktor untuk lebih kepastian kan.. pe pun, kena tinggi kan kaki tu utk krangkan bengkak.. Take care ye!

ibu ammar said...

raa..mu kene beli bangku kecik atau letak kotak kertas a4 tu kt bwh meja..letak kaki atas tu,kaki pon kene letak tggi gak..jgn tergantung je...aku smpai skang ade lg kotak aitu..rs best plok letak tggi..hehe

ibu ammar said...

raa..mu kene beli bangku kecik atau letak kotak kertas a4 tu kt bwh meja..letak kaki atas tu,kaki pon kene letak tggi gak..jgn tergantung je...aku smpai skang ade lg kotak aitu..rs best plok letak tggi..hehe

pak long said...

salam...
pembawak budak jer tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...