Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, March 21, 2011

...Kenapa Kau Sibuk Masuk Campur??? | EMO!...


haih~ geram jek!!! dari semalam lagi ai berangin jek~ rasa nak lempang2 jek..muehehehe.. bukan berangin kat u all laaa.. nih haaaa! kes Libya di serang askar Amerika dan sekutunye yang berkutu tuh!!! iskk!! geram jek...

apsallah dia plak yang nak menyibuk kat negara orang!! konon utk pertahan rakyat Libya.. kepala hotak dia!!! yang dia gi serang cam tuh tuh sapa yang mati??? bukan rakyat Libya jugak ke??? dia ingat lepas kan tembakan dari udara cam tuh.. peluru2 tuh gi carik sekor2 ke orang jahat kat Libya tuh??? Bongok sungguh!!!

asal ade negara yg bermasalah.. dia plak yang menggelupor.. macam bontot dia plak yang kena bakar... Hangin jek bila tengok paper pagi nih.. bergelimpangan mayat.. mulia sangat lah tuh niat dia gi serang tuh!! eeeeeee... geram sangat!!! Cakap jek lah kau memang nak serang Libya pastu nak dapatkan loji minyak dia.. alasan punye lah baik.. tapi hati BUSUK!!!

kasi lah pemimpin dan rakyat dia selesaikan masalah tuh dulu.. ini x.. belom ape2 lagi..kau dah sebok nak serang negara orang.. ape kes!!! kalo hulurkan bantuan tuh tak pe laaa.. nih abes orang2 di bedilnye!!! bengong!!!!

sekian..N3 EMO!!!

p/s: Jangan lah suka menyebokkkkkkkk!!! EMO!!!!! ape komen korang??


5 comments:

Myra Jay said...

Sabar ye kak.. :)

Fuhh!! Penuh bersemangat luah perasaan.. :)
Tp betul kan, kesian pd mangsa2 yg menjadi mangsa..huhuu

- GC - said...

kak, sy pun hangen gila, pehal diorg p masuk campur hal negara lain. eee... geram!!!

Fieza79 said...

tu lahh..geram jgk psl tu..tk habis2 ada je alasan nk berperangg..

pak long said...

salam...
waaa..emo sakan aaa...
kat pak long...biar sibuk asal jangan menyebok....ahh tak kuasa mak..

sahromnasrudin said...

Libya ada stok simpanan minyak..sebab tue mereka sebok nak masuk campur huhuhhuhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...