Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 24, 2011

...Kenapa Sekarang Ni Asik Lapar Jer | Normal kah??...


aduhaiiii... laparnye~ korang dh lapar belom.. perut ai dah menggelupor dah nih mintak di isi.. sampaikan x berani nak terjah blog yg ade gambar makanan.. takut lagi memberontak perut nih..muahahhaha..

pagi2 tadi ai dah makan nasi lemak RM1.20 + teh tarik kurang manis.. ingat lunch nih nak skip laa.. x mo makan nasi... tapi kalo dh ginni tahap memberontak.. umpan biskut kering x jalan nih.. kena bagi nasi jugak nih.. aduhaiiii...

sejak 2 menjak nih ai slalu rasa lapar.. asik nak makan jek.. setakat biskut kering..makan untuk kudapan boleh ler.. kalo nk tahan sampai ke petang memang x jalan.. ai bukan ape.. risau takut berat naik terlebih plak.. dh ler check up lepas nih buat kat gomen.. kang x pasal2 kena minum air gula setiap kali check up..huhuhuhu..

bagi tips sikit.. cam ner kurangkan kan rasa lapar nih?? ai dah tak tahu nak wat cam ner dh nih.. kalo ikutkan hati.. nak jek makan setiap kali lapor..muahahahaha..

sekian.. n3 orang lapor..


11 comments:

Myra Jay said...

Mmg kalau perut dah lapaq tu hanya nasi je leh dapat menutup keroncong di perut.. ;)
MJ dah kenyang sbb baru pas pekena sizzling td.. ;)

oya said...

same la..pastu asik makan jer

Fieza79 said...

hujung peknen mmg lg lapar kan...tp kalau nak kurang kan rasa lapar tu ambik biskut kering jela atau buah buahan lg bagus kan..

wahida said...

kalau rasa lapar makan je...jgn ditahan2...hehe...
masa saya peknen dulu, asyik suka makan mekdi je...sampai badan naik mendadak, nasib x de kencing manis...huhuhu...

mama balqis said...

memang asyik lapar jer kan skg nie.. check up bln ni berat naik sampai 3.5kg.. huhuhu..haru tul..sok jupe DR mesti dia suh minum air gula..

Sidratul Muntaha said...

lapo tu beser la..
mkn buah byk2 beb..

mamalieyna said...

eina dl pun selalu lapor gak..time bulan posa plak, mmg terpaksa ponteng..peknen kan...hee~

maszmadi said...

x per, selagi boleh makan, makan ler, nanti dah berpantang.. hehe tengok je ler walaopon lapar.. ngeee

eT said...

baby dlm perut tu kuat makan kot...hehe

mama qistina said...

em lapo tu memang wajib untuk ibu nandung...hihihi...sebab nya makanan kena bahagi dua...eh ye ke?

Asma Haha said...

normal tu...kit apon dulu kuat mkn jgk :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...