Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 15, 2011

...Al-fatihah buat Blogger Abah_Izz...


Terkejut sangat bila terbaca tajuk n3 kat blog Nur.. sepantas kilat lompat ke sana.. memang betol.. teman blogger kita iaitu Abah_Izz telah kembali ke rahmatullah semalam 14.03.2011..

walaupon x pasti ape sakit arwah.. tapi ade sedikit info yang mengatakan arwah di masukkan ke hospital Sultanah Nurzahirah Kuala Terengganu akibat demam dan sakit tekak..

Salam Takziah buat seluruh keluarga Arwah dan Al-Fatihah buat arwah.. moga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..

Boleh juga baca di CITARASA RINDU

dan

PAK CIK LIE

sekian...

9 comments:

Kancilbiru said...

inalillah...

femes jugak arwah ni..

selalu jer nampak dia komen..

nur said...

Semoga Arwah ditempatkan kalangan Yang Beriman..Alfatihah..

Zura said...

al-fatihah untuk keluarga arwah...

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam ziarah dan folo blog ini..

al-fatihah utk arwah..beliau yang saya kenal amat rajin blogwalking

- GC - said...

macam penah je blogger tu masuk blog sy dulu

mama qistina said...

al fatihah ...terkejut betul baca nih...tak sangka ye..pergi macam tu...

Fieza79 said...

ya allah..terkejut nya fieza hari ni baru je bukak blog dgr cite sedih nie..arwahh kerap jgk jengah2 blog fieza...al fatihah..moga ditempat kan dikalangan org beriman...

Shiela Latif said...

Al-Fatihah.

saudagar kampong said...

Al-Fatihah untuk arwah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...