Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 27, 2011

...Ape Yang Penting!! KERJASAMA!!...



inilah pembantu ai kat umah.. tanpa mereka.. fengsan lah ai..

sila jangan cakap ai dera mereka ok.. ini lah yang dinamakan..KERJASAMA dalam keluarga.. isteri cuci baju sambil masak..suami dan anak tolong jemur.. baru lah aman damai keluarga..kan! kan! kan!

dan si kecik plak keje dia bagi mama geram.. asal mama lalu jek dia menyengih..lalu jek dia menegur.. jap lagi mesti kena gomol2 ngan mama.. GERAM!!!

sekian..

p/s: rasa x puas jek cuti kan~


18 comments:

wan habibah said...

SAYA PLAK.. hubby cuci baju... saya jemur

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ghajennye dorang berdua.. baguih la.. =)
sy berbalik, depa berdua berkerjasama menyelerakkan keadaan.. huhuhu, kalo time die cuti kite bekerja.. masuk aje pintu bilik.. fenggggsaaan!!!

ozzy said...

Boleh je suami membantu cuma jgn sampai keje tu terus jadi keje tetap suami..kan

wahida said...

alhamdulillah...dua2 rajin...

mmg kita kalau hubby tak tolong buat keje rumah, mmg boleh pengsan kan...

eB ezrin said...

geram jgk.. grrr. aum aum :P

Salina@IbuAqil said...

ya allah chubby nyer.. nak geget bley.. hik3!!!

LYAfrina said...

hehhe.. bgusla..bru rmh tangga harmoni kan.. saling bantu mbantu.

::NureeN:: said...

kakak anis mmg rajin.. hope smpi besar tau.. ringan sikit beban mama & papa..
ellesya klau bab sidai baju ni lain plak dia, asyik main ngan hanger jekk tp klau bab basuh pinggan & potong sayur no 1 ;p

Ibu Amani said...

comel je anak baranak ni...hehe

ct rahani said...

rajinnya kakak n abah tolong mama ye.. ringan sketkan keje.. hiks.. si kecik tu pun x lama lg leh tolong mamanya jugak.. :)

betul la.. rasa x cukup je cutis ehari.. huhu..

hajarus said...

rajin anak dare akak... kiut jer tgk tlng abahnyer... hjr pun kat rmh hjr sapu sampah hubby tlng mop... klu x tu jenuh jgk nak wat sesorang...

Papa Mifz said...

salam kenal...

kerjasamo itu sgt2 penting kan..:)

Myra Jay said...

Rajinnnyer 2 beranak nieh :-)

mamalieyna said...

betul3x..eina pun selalu je husband tolong basuh baju, pastu sidai..isteri memasak je..lalala..hee~

Dalila Hamid said...

rajin suami bantu kerja2 rumah...

Anamarza said...

bagus la suami rajin tolong, ringan keje sikit ya

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bagusnya anak dara tu.nuha lak keja dia tolak baldi kain smpai tempat sidai baju dan simpan balik baldi. hehehe. kalo kita yg buat dia siap guling2 menangis marah :p

Atia Adina said...

yer lah...kalo dua2 keje...kene lah tolong menolong kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...