Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, October 5, 2011

...Nasi Lemak Paling Sedap Di Alam Semesta | Ferasan!!....

hahahahaha... ini adalah penangan makan mee goreng x sedap minggu lepas.. untuk memenuhi keinginan tekak ai nih.. ai pon masak ler nasi lemak yang sedap.. nasib baik menjadi plan nak masak nasi lemak nih.. maklumlah.. weken kan slalu jek bz.. muehehehe...

okeh! jom layan kesedapan GAMBAR nasi lemak ai..muehehehehe

MEMPERSEMBAHKAN!!!
Nasi Lemak Kasih Sayang!!! wew~ nama pon dah gempakkan.. ofcoz lah rasanye pon gempak..muahahahaha.. sendirik puji diri sendirik.. maaf lah yer kawan2.. TAPI!! itu lah hakikatnye.. memang mabeles!!! hahahahaha.. nak jugak tuh!!

okeh.. kita zoom sket nasi lemak ai yang sedap tuh..

nasi lemak yang di masak dengan penuh kelembutan seorang mama.. gittuh!!!

bertemankan sambal ikan tongkol yang sedap hingga menjilat jari~

juga kelembutan telur rebus kesukaan My anis..

di sulami dengan ulam timun yang segar bugar.. fresh dari pasar malam..

dan di hangatkan lagi ngan kacang tanah goreng bersama2 ikan bilis goreng..perrghhh.. 2 nih wajib ade kalo ai masal nasi lemak.. x sah kalo x de.. kacang tuh memang sengaja ai goreng banyak2.. standby nak kunyah2 depan tv nanti.. muehehehehe

dan tak lupa.. air milo panas yang pekat lagi kaw!!
sila jangan ngata kole biru ai k.. byk jasa tuh..muahahahaahaha

pergghhh.. kami makan sampai x hengat nak amik gambar sendirik.. sedap sungguh tuh.. hekhekhek.. ke masing2 lapar??

amacam?? terliur dak??? muahahaahha... memang niat nak kasi korang terliur pon.. muahahahaha..larikkkkkkkkkk..

sekian.. n3 kasi terliur..

16 comments:

eT said...

gambar sendiri xpenting...makan adalah penting...muahaha

mamalieyna said...

dapnyee.....terus teringin nk msk nasi lemak weekend ni..hee~

eB ezrin said...

eB poser.. huwaaaaaaaaaaaaa

Zura said...

mmg pun..makan nasi lemak xsah kalau xde kacang..wajib ade..

Huda said...

sedapnye :) nak sikit :)

Salina@IbuAqil said...

perghhhhH!!!! ptg2 time baru pas ujan ni wat ina terliur je nengoknya.. ;)

wan habibah said...

sedapnya ikan tongkol tu..

wahida said...

aku pulak kalau nasi lemak kacang ni kureng sikit...suka ikan bilis byk2...hehe...

ni yg rasa tercabar neh...nak buat jugak la weekend nnt...

::NureeN:: said...

mmg sedap zura sbb penuh kasih syg.. nureen tgk sambal ikan tongkol tue menarik .. teringin plak ;p
air milo panas2 perrgghhhh... nyum3x

Atia Adina said...

tetiba plak rasa mcm nak makan nasi lemak pagi ni...hahahah

- GC - said...

ok, esok nak beli nasik lemak for breakfast.

Myra Jay said...

Pergghhh, memang tangkap leleh nih :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tak pernah buat nasi lemak sendiri :p

Dhiaqiud said...

nampak gaye cam Cik Ya kene g shah alam je ni..nk gak merasa nasik lemak mabeles mama Anis..

Ibu Amani said...

waaaa...rasa teruja tgk nasi lemak kasih syg kak gha :)

azmi abrahman said...

Slm...kat mana kedai ni ye...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...