Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 6, 2011

...Pertama Kali Makan Lontong....





waahhhh.. hari nih ai nak tayang gambar makanan lagi... sila jangan marah yep.. masa kami berpotluck ujung minggu lepas.. kami dapat bekal dari eB sekeluarga.. LONTONG~ dan Kuah Kacang istimewa dari penang.. Ole-ole dari Nureen..

untuk pengetahuan semua.. ai x pernah makan lontong... slalunye kalo ade menu lontong nih kat mana2 majlis.. ai x makan.. kalo x de pilihan len.. ai akan amik nasi himpit makan dengan sambal or kuah kacang..

tapi bila eB bagi kami bawa balik lontong nih.. memula skali cam biasa lah.. makan nasi himpit ngan kuah kacang.. uih~ sedapnye kuah kacang nuren nih!!! ade isi ayam eh nureen.. memang mabeles!!!

pastu.. tengok kuah lodeh.. isk try sikit lah.. amik nasi himpit ngan kuah lodeh tu.. SEKALIIII~ sedap u!!! boleh masuk ngan tekak ai nih.. wahhhh.. trus tambah kuah lodeh tu.. hekhekhek.. pastu kena plak sambal bilis yang pedas berapi tuh.. memang terangkat lah!!!

wahhhh.. kiranye pertama kali lah makan kuah lontong nih.. x sangka sedap.. hehehehehe...

Terima Kasih buat eB sekeluarga sebab bagi kami bawa balik Lontong nih.. Dah selamat dah kami santap untuk dinner malam tu... sampai licin nasi himpit tuh kami ber3 makan.. hehehehehe..

model x berbayar ai.. My anis makan nasi himpit n kuah kacang Nureen.. Nureen~ kuah kacang tuh memang sedap.. pertama kali jugak makan kuah kacang ade isi ayam.. dan x lupa jugak ole2 buah mangga..dah selamat dah semua buah mangga tuh..

terima kasih lagi sekali buat eB dan Nureen atas buah tangan yang sedap2 tuh...

sekian.. citer pasal makan lagi~

p/s: eB~ zura pon lupa nak pelawa tapau balik goreng pisang n kopok ari tuh... maaf yer.. hehehehehe

9 comments:

Salina@IbuAqil said...

Nyummy2!!!! Sggh menyelerakan.. ;))))

Nens Collection said...

aku pon sudah belajar2 makan lontong skang..hehe

::NureeN:: said...

sedap kan lontong.. nureen mmg suka sgt.. tue yg request eb buat sbb raya ari tue x dpt..
dlm kuah kacang tue bkn isi ayam zura, tp isi daging potong nipis2.. sedap ek.. wahhh bangganya.. ;)
mai png nanti nureen wat lg.. tp kena la bg tau awal2 k.. ;)

cik nani said...

1st time makan ek sis..saya selalu jugak makan sejak kakak saya kawen ngan orang jawa ni..hehe..

eB ezrin said...

eB mkn gaks tp jarang sbb eB pn suker kuah kcg. hik3...
tq kembali :)

|| NaFiRaa || said...

nureen..
oooooo.. isi daging rupernye.. tapi memang sedap!! rasa manis2 jek bila kita gigit daging tuh.. ohhh tetiba kecur air liur teringatkan kesedapan kuah kacang tu~

Zura said...

sedap lontong...sgt sedap..

Myra Jay said...

Nanti nak p rumah Nureen nak soh dia masak kuah kacang jugaklah...hehee :)

zh-ena said...

hah yea ker 1st time mkn..ena sarapn pun nak cari lontong nie..sedap tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...