Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 16, 2013

...Anak Manja Demam...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Hari Rabu.. Hari nih masuk opis lambat.. Semalam MC..huhuhu.

semalam ai MC berehat kat rumah, My Anis gi sekolah.. My Delisha hantar rumah ibu dorang.. dengan harapan x de lah jangkit kat anak2 selsema n batuk..
Tapi.. bila amik Delisha dan kakak dia petang semalam, badan dia dedar.. kata My Anis anak ibu dia demam..huhuhuhu..

so, demam jugak anak manja ai tuh~ malam tadi suhu badan dia agak tinggi, lepas makan ubat pon suhu badan dia x turun sgt.. masih panas.. pastu nafas dia agak laju.. tu yg merisaukan..so, pagi nih gi klinik dulu.. doc kata nafas dia laju sebab saluran pernafasan dia sempit sebab ade kahak.. huhuhu.. terus rasa hati tak tenteram nak gi keje.. tapi terpaksa lah datang jugak sebab semalam dah MC..sob sob sob..:(

Pagi tadi Delisha masih aktif, masih minum susu walaupon x banyak dan masih makan cekodok.. harap sangat nafas dia akan OK balik..

anak manja..
moga cepat baik yer sayang~

Manja ngalahkan kakak dia~ nak makan ubat kena berperang dulu.. padahal lepas makan ubat trus ok jer.. cam x de pape berlaku~ 

jumpe doc pon nangis.. ntah pape jer~ tapi bila doc bagi vitamin amik plak.. tapi hari ni x de vitamin sebab tukang request vitamin kena gi skolah.. hahahaha.. kalo ade kakak dia konfem dapat vitamin..

mama harap dan doa Delisha baik2 ajer kat rumah ibu yer.. hari ini mama kena masuk keje jugak sebab semalam mama dah cuti.. esok kalo Delisha x ok jugak.. mama amik cuti k~ kita guling2 kat rumah sama2.. rajin2 makan ubat tau.. jangan noti2~ sian ibu Delisha nanti~ kol 12 kakak balik sekolah kan~ main elok2 ngan kakak tau~
cayangggg anak2 mama..

sekian.. citer Delisha x sihat~

p/s: doakan Delisha cepat baik k~ mekasih~

p/s: mama Delisha pon masih batuk2.. ade petua x??



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

22 comments:

SYANI said...

Siannya dia... makan ubat tau.. baru cepat sembuh..

SYANI said...

Siannya dia... makan ubat tau.. baru cepat sembuh..

Atia Adina said...

moga cepat sihat :)

azi said...

Kesian Delisha...semoga cepat sembuh ye...rajin makan ubat tau..

p/s akak tak ada petua untuk hilangkan batuk sebab akak ni kalau mula batuk, memang lambat nak lega...

ct cheery said...

aloh ciannyer si manja delisha..moga cepat baik demam..

LiYa HaNiF :: said...

moga delisha cepat sembuh ye sayang...
Qalesya pun baru baik demam.. tp selsema still ada lagi sampai skrng...

inazamri said...

harap cepat sembuh ye delisha sayang.makan ubat tau

Daddy Ziyyad said...

semoga Delisha cepat sembuh..

Petua utk batuk? Cuba minum teh o suam diperah lemon..

Sharidawati Shahrudin said...

moga baby Delisha cepat sembuh.. kadang2 kene paksa anak mkn ubat sbb kebiasaanya mereka tak suka ubat.......

mamalieyna said...

Sian delisha..cpt baik hopefully...amin..

Musim .n cuaca tk bape bagus ni.nak dkt raya cina sllu gitu kn..huu

Izan Ishak said...

moga cepat baik ye delisha sayang... musim ye anak2 tak sihat skrg ni...

Nens Collection said...

alahai anak manja mama die nih...haha..x tahan kakak..mcm papa die jugak..selamba jek mintak vitamin..hahaha

moga delisha cepat2 baik tau!

.:: Mrs Z ::. said...

alaaahai susah hati time anak tak sihat kan..
siksa tengok anak batuk, rasa nak tolong batuk skali bagi keluar kahak tu..
semoga delisha cepat sembuh ^_^

ct rahani said...

semoga cepat sembuh ye delisha.. bila anak sakit mmg x sng nak wat kejekan..

Zarena Heeney said...

anak tak sihat kita mmg akan susah hati kan

semoga cepat sembuh yea

maszmadi said...

moga delisha cepat sembuh yerk.....

Papa Mifz said...

harap skrg nih anak manja tuh dah sembuh...amin...

Papa Mifz said...

harap skrg nih anak manja tuh dah sembuh...amin...

Cho Zila said...

moga dalisha cepat sembuh.. memang berperang gak ngan perasaan kalau anak tak berapa sihatni..

sue zainun said...

moga cepat sembuh delisha..mmm kalau batuk kena banyak minum air suam :)

Huda said...

get well soon delisha..sian dia demam ye..

LYAfrina said...

kaka asya ni pon demam..on /off.. seminggu lebih dah tp still x sembuh sepenuhnya..

moga delisaha budak manja cpt sembuh ye.. ni msti sama dgn kakak asya msa kecik..bperang nk sumbat ubat. better bg y kat bontot tu, lg cpt demam kebah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...