Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 4, 2013

...Sudah Dapat Diari 2013?? | Ciri2 Diari Pilihan Ku...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Jumaat yang penuh berkat..

di Awal2 tahun nih mesti kita semua sibuk carik kelendar n diari kan~
sama jugak lah cam ai.. Tahun nih mmg x banyak dapat kelendar meja.. diari pon sama~
so, x de lah GA bagi2 kelendar lagi.. heehehehe

sehingga ke saat ini pon ai masih belom dapat kelendar dinding a.k.a kelendar cina.. senang nak tengok ape2 cuti kalo guna kelendar tuh.. muehehehe..
ade sape2 ade lebih kelendar cina tuh x??
sila lah bagi pada ai.. plissss! sambil buat muka kiut!!

takpe.. hari nih kita citer pasal diari dulu.. diari ai tahun nih di sponser oleh My hubby, kampeni ai ade lah dapat sebijik 2 diari untuk tahun nih... tapi diari tuh tak menepati citarasa ai.. banyak cekadak betol! nak yg cantek beli lah weii!!!
makanya ai pon ngendeng2 ngan My hubby.. mintak dia carikkan diari yang menepati ciri diari pilihan ai.. keh keh keh.. My hubby pon supplier dia gak yang bagi.. bukan dia beli.. hehehehe.. 

Dan semalam My hubby bawak balik 1 diari untuk isteri dia yang tercinta cerewet ini..
bila tengok jer.. terus happy!! rasa nak melompat kegembiraan.. sebab x yah beli diari yang menepati ciri2 diari pilihan..yeahhh!!

Amacam?? gojeskan?? sangat lah sesuai dengan ai. sama gojes *statment mintak pelempang!
Terima Kasih abang~ saaayannngggggg abang!!! walaupon jarang menulis diari.. tapi wajib ade! masuk meeting kena bawa diari!

Nak tau tak kenapa diari ini menepati ciri2 diari pilihan ai??
jom tengok apekah ciir-ciri nya.. layan~

ciri pertama!
mesti ade ring kat tepi diari.. cam ner ruper ring itu x kesah.. janji ade ring!

Ciri Kedua..
Mesti ade monthly Planner..
cam gambar kat atas.. planner nih selalunye ai tulis sape yang MC dan cuti..
senang nak wat summary of attendance..
pastu ai selit jugak income dr nuff setiap minggu, bila 'bendera merah' dan macam2 lagi bende mengarut.. muhahahahaahha

Ciri Ketiga..
untuk bahagian catatan.. x mau yang ade Tarikh!
oleh kerana ai bukan tulis diari setiap hari.. maka diari yang dah bertarikh tidak lagi relevan untuk ai.. so lebih baik carik yang x de tarikh.. bila masuk meeting baru tulis tarikh meeting tuh..

TAPIIIIIIII.. ade 1 ciri yang tak akan ade dalam diari2 lain seluruh dunia.. hanya diari ini sahaja ade ciri2 itu..muahahahaha... 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kata2 cinta dari suami tersayang!!!
tiada di pasaran seluruh dunia!!

Zoom sket!

Bila tau hubby tulis something kat diari nih pagi tadi..
terus senyum sorang2 dalam tren tadi.. ahaks!
tak sangka myhubby wat suprise lak pagi tadi.. patut lah lama benor mandi kat bawah tadi.. rupernye ngah menulis.. hhahahahaha

Terima kasih yang tak terhingga buat abang..
abang buat sayang hepi! senyum sorang2 lam tren.. lantak lah ape org nak cakap~
senyum itukan sedekah? tetiba! hahahahahaha

okeh.. sekian n3 panjang lebar pasal diari.. haha!

p/s: korang dah dapat diari untuk tahun nih??

p/s: sape ade kelendar cina lebih bagi ai 1!! plissss.. eh~ nak bagi 2 pon bolehhhhh!


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

16 comments:

Nens Collection said...

wahhhh...lomantikkkknyerrr...hahaha
abes sume anak lidi dilukis..hehehe
betul dh ni..diari lain xdok ni..mmg diari dr cik abam sayang je ade..hahaha

kalo ade diari lebih aku nk se..;)

Mrs. K said...

tiap2 tahun dapat diary tapi tak penah guna pon. huhuhu

SYANI said...

Ni kalau buka diari mesti senyum sorang2 kan...

Eliss Mie said...

kak eliss dpt kalendar cina ms beli rempah gulai kat pasar hari tu. sorry ada 2 jer :p x boleh bagi. satu letak ofiz satu letak kat rumah.kah kah kah

Daddy Ziyyad said...

kalendar cina tu mmg best kan..besar2 tulisannya, senang nak baca...

veli veli lomantikkk lohhhh..:)
mmg best diary tu..;)

::NureeN:: said...

hehee.. romantik jgk yerr...
calender.. dh bg org la.. ri tu ada la lebih huu

Sidratul Muntaha said...

belum daapt tpinya selalunya memang manjang je guna kertas kotor je.
ekekekke...
sbb kami tak suke pakai planner.
tak cermat la kan.
ahahah

LiYa HaNiF :: said...

alaaaaa liya pun tak satu diari pun tis year.. :)

TeacherAzimah said...

wahhhhh zura..berbunga2 lar tu yer hihihi...

ct cheery said...

wah..bestnyer sis..diary cheery mcm tu juga tp ada calculator..leh kira2x budget..hahaha

Anamarza Sue said...

Dalam hati ada taman la hari ni ya.. hihi saya tak de kepentingan nak ada diari, cukup buku nota kecil je tuk tulis apa2

Masya said...

HAHAHAHAHA.. SUPRISE..... KAN...

maszmadi said...

oho romantiknye abg nafi yerk..... kat diari pon boleh luahkan perasaan... best best

Cho Zila said...

wau bestnyer dapat kata2 romantiktu.. memang tak leh dapat dimana2 pasaran punya..
akak pun suka kalendar dindingtu senang sikit... tapi dapat satujer ler plak kot idak lehler memberi..

~aYu~ said...

wah... very romantik.. auww.. hihik..
ayu pun baru jek dapat buku diari dan kalender tadi..

Papa Mifz said...

kalau orang bai diari PM terima jer, tapi tak pernah sekalipun berguna...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...