Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 2, 2013

...Di Rumah Bersama Delisha...

salam hari rabu..
hari ini anak2 dh mula sekolah.. sama cam my anis..

hari ini jugak ai kena amik cuti sbb bbsitter cuti utk daftarkan anak2 masuk sekolah..

sementara my anis gi skolah.. berdua lah ai ngan delisha kat rumah.. jom tengok ape delisha buat sementara mamanye mengemas rumah.. hihihihi


hihihi.. layan laptop.. bakal blogger tegar jugak nih..



lorrr... layan gambar meow rupernye.. hahahaha

tektik mamanye nk bg anak ralit.. kalo tak, memang x leh buat keje.. hihihi

sekian.. citer blogger kecik..

posted from Bloggeroid

14 comments:

ct cheery said...

haha..gambar miow ke..hehe

Nens Collection said...

kalo ammar xdok ralit2 gitunyer..abes jahanam la tenet bulih ke die metet..huhuhu

x sabar nk balik neh..hehe

mama_saly said...

hahaa... cantik
pandai mamanya buat delisha ralit gitu..:)

Myra Jay said...

Hheee, pandai Mama Delisha :D

Eliss Mie said...

bermaharajalela la yer delisha kat rumah hari ni dengan mama :)

wawa said...

klo x ko bgtau tu delisha,aku ingtkan tu anis..hikhik

~aYu~ said...

hihi.. janji diam tu dah cukup bagus kan.. leh la mama wat keje.. hihi

Atia Adina said...

bosan lah delisha...kakak tak der

Anamarza Sue said...

minat kucing ya delisha

TeacherAzimah said...

camne anis hari pertama persekolahan dia ok tak? tak lama lagi delisha pun sekolah jgk hehehe...pandai zura mengumpan delisha yer.

SYANI said...

Baru tahu minat si delisha ni...

Papa Mifz said...

bakal mengganti ibunya la tuh yer jadi blogger tegar...hehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

gambar meooww pon jadi laa..janji xkaco emaknyer mengemas umah..hehe

Sidratul Muntaha said...

komputer kat rumah dah rosak..
thun ni thun mematikan diri dan ank2 dari ict
ahaha..
klu tak
manjnag je aqil dok main games.
keje sekolah maleh nk buat!
tpi kdg2 abis note aku punya bateri dia buat mian!
adeh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...