Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 15, 2013

...Tambah Koleksi Lagi...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Selasa.. harini ai MC..
batuk semalam x ok lagi.. badan pon lemah jer..
so, harinih amik keputusan rehat kat rumah.. harap2 dah rehat nih badan makin sihat.. amin~ doakan ai k~

Okeh publish n3 yang di draff siap2 semalam..nak abadikan tambahan koleksi setem ai..
dah lama x update.. koleksi comey2 lagi.. rugi lah tak abadikan kat sini kan!

Tambahan koleksi setem..
tengok~ banyak dah terkumpul.. bukan setiap hari boleh jumpa setem yang cantek2.. selalunye dapat setem yang sama jer..

zoom sket setem yang menarik perhatian ai.. yang lain bukan tak cantek yer..
semua cantek2 belaka koleksi setem ai nih..

Menarik perhatian ai..
setem posmen tahun 1950-an.. Klasik sekali!!

Setem perayaan Thaipusam..
unikkan~ setem pelbagai kebudayaan di Malaysia..
Moga Malaysia terus aman dan damaiiii..amin~

koleksi setem duit syiling ai masih belom cukup lagii.. 
masih mencarik setem syiling 5sen.. moga2 ade lah rezeki nak simpan koleksi setem itu..
citer pasal koleksi setem syiling baru kat SINI..

sekian.. citer pasal koleksi setem.

p/s: sapa nak tambah koleksi setem ai?? jangan malu2 nak inform!


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

16 comments:

SYANI said...

Gigih ko ngumpul setem yer...

Saya Disini said...

bnyknye

Sidratul Muntaha said...

mak aii
jiwa seni sungguh kawan aku sorang nih
hihih

TeacherAzimah said...

wahhh semua cantik2 lar...
ni hobi kita masa sek rendah dulu hehehe

Izan Ishak said...

cantik2 semuanya. mcm2 bentuk ada...

Daddy Ziyyad said...

saya duluuuuuuuuu ada hobi kumpul setem ni..hihihi..

inazamri said...

akak dulu zaman sekolah rendah sampai ada 2 buku setem..tp tatau mana ilang tah.zaman skrg mmg jarang ada org minat kumpul setem ni

Zura Zue said...

ade setem segi tiga...

azi said...

kakak pernah kumpul setem dulu , zaman sekolah sampai zaman bekerja sebelum kawin..sekarang ni buku setem tu tak tau hilang kat mana..sayang betul...

p/s cantik2 setem tu....tu semua kenangan kita pada masa depan.

Papa Mifz said...

dulu kecik2 pernahlah kumpul setem, skrg takdo masa dah...hehe

ct cheery said...

rajinnyer sis,cheery simpan juga tp simpan smpai xtaw dok mana..huhu

ct rahani said...

cantik setem posmen tuh.. rajin zura.. daku pun ade kumpul tp x byk pun.. saja suka2.. :)

LiYa HaNiF :: said...

ooo minat kumpul setam yer... kat opis ni setam diaorg buang je... nnti kalau ada liya mntkkan kat diaorg yer..

zh-ena said...

tak minat sgt nk kumpul setem :D

Sharidawati Shahrudin said...

sha nak juga kasik setem kat awak Zura tapi risau juga in case u dah ade koleksi setem tertentu...

fatin said...

akak ada brminat nk jual atau tukar setem x? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...