Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 25, 2013

...Tetiba Teringin Nak Makan...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
salam hari jumaat semua..
bz sket hari ni.. semua keje nak segera~

ringkas pasal tajuk n3..

Sosej Gulung Berkeju..
teriba teringin plak nak makan..
dah lama x buat.. sebab! anak2 n suami tak bape minat.. nape entah!
asik2 mama jugak nak kena makan.. sudahnye~ mama jer sorang yang comel!
aduhaiiii..

tapi kalo dah teringin.. kena lah buat jugak nanti..
hehehehe.. paksa semua orang makan.. hahaha..

sekian.. n3 teringin~

p/s: korang teringin nak makan ape?

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

8 comments:

azi said...

akak teringin nak makan Mee rebus Muar..dah lama tak makan..dulu sanggup turun Muar semata-mata nak mkaan mee rebus, sate dan lontong yang sedap untuk sarapan pagi...:)

Saya Disini said...

sedpnye

Sidratul Muntaha said...

aku tingin nak mkn stak or smoke rib

Nens Collection said...

aku buat aritu..roti jd terbuka bila dh goreng..x secomel mu buat..hoho

SYANI said...

Eh..eh.. sama la kita.. Memang dah lama tak buat sosej roll ni..

Papa Mifz said...

bak meh sikit sosej berkeju tuh...:)

mamalieyna said...

Waaa... tgk gmbr ni, terus teringin jugak..hujan2 ni..mkn panas2x sedapmyee... :-)

nea lopah said...

Tq bagi idea..eheehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...