Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 7, 2013

...Akhirnya!!! Cukup Sudahhh...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis...
tak sabar nak habeskan minggu nih.. Nak balik kampunggg! yeahh~

okeh.. ade satu citer nak kongsi..
semalam.. masa dapat surat.. cam biasala, cek2 surat n bahagi ikut kampeni.. kampeni ai nih ade adik beradik.. so kena lah asingkannn..
tetiba mata ai terpandang sesuatu yang membuat ai teruja~

Yang di tunggu2 akhirnye menjelma jugaaaa...
Setem duit syiling 5 sen.. happy tak terhingga!!
rasa nak bergoyang inul jap..

sebenarnye setem nih melekat kat sampul surat kampeni adik beradik lain..
oleh kerana kegilaan nak jugak cukupkan koleksi setem syiling tuh.. ai sanggup bukak surat tuh.. lepas tuh ai cakap ai dah TERbuka surat tuh.. muahahahaha..

dikau yang dah lama ku tunggu..
akhirnye sudah di dalam simpanan..

5sen 10sen 20sen & 50sen
Koleksi setem syiling baru..
Lengkap sudah..

sonoknye!!!

sekian.. N3 menunjuk2..

p/s: Terasa puas!

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

10 comments:

SYANI said...

Rajinnya kumpul...

azi said...

Akak nak bagi petua tanggalkan setem dari sampul surat..rendam setem yang dipotong tu dalam air..buila dah tanggal dari potongan sampul tu tanggal, jemur dan bolehlah dimasukkan dalam album setem.

p/s akak dulu pun kumpul jugak setem, adalah 5 buah buku, sayang semuanya anak akak hilangkan, kalau tak, boleh akak bagi Zura...:)

Izan Ishak said...

wahhh... tahniah zura sbb dah berjaya cukupkan korum setem syiling baru tu. izan tumpang hepi!

wahida said...

wah...kalau dah minat mmg sanggup buat apa saje kan nok...

tahniah nok...terkumpul koleksi setem yg ko idam2 kan..

ko buat n3 ni baru aku tau ada setem syiling baru....hehe...

Sidratul Muntaha said...

aih..
antu setem jugak kawan aku ni

ct rahani said...

wah tahniah zura.. klu benda kiter minat mmg rasa puaskan bila dh dapat.. :)

sue zainun said...

hihi seronok xterkata bila dapat benda yg diidamkan kan..tumpang gembira..hehee

Papa Mifz said...

pengumpul setem tegar nih yer...hehe

maszmadi said...

bergegar opis tu kalu kak ra goyang inul... haha
larikkkkk

Myra Jay said...

Wahhh best la ye dapat menambah koleksi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...