Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 21, 2013

...Berbunga & Berseri-Seri...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~

bermula dari semalam big boss outstation.
2 2 big boss x de.. bila boss x de, banyak lah bende nak buat..
keje housekeeping ler.. kalo bos ade x leh buat keje2 gittu.. dia suka mengacau.. muahahaha..

masa ngah kemas2 bilik meeting, bersihkan sampah sarap masa bukak hamper sebelom CNY haitu.. skali ternampak bunga.. bunga palsu jer.. cantek plak nampak bunga tuh..
sayang nak buang..

so, berkat kekreatifan  yang di anugerahkan.. ayat x menahan tuh!
tetiba! ting! ting! tingggg!!
idea mariiiiii~

tadaaaaa... kreatif dak??
hahahahaha.. 

baik punye melekat kat speaker.. hahahahaha
cantek kan bunga tuh?? segar jer nampak!

Amacam??? berseri2 dak??
macam tuan punyer work station!
*statment mintak lempang! muahahaha

Ohhh.. pic ini di ambil sebelom opis hour yer.. bukan ai mengelat masa time keje..
hak hak hak.. lalalalala

Tempek bunga plastik sekuntum, kecoh satu Malaya!
hahahahahahahahahaha

sekian.. n3 bunga berseri..

p/s: ai sendirik pon tak pasti ape motif n3 ini.. sila lah redho yer kawan2~

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

8 comments:

TeacherAzimah said...

Ni namanya entry bila dah takde benda lain nak citer hahaha...sama arr sy pun dah mula buat entry membebel2 mengarut2... Sbb xde bhn dah hahaha

Kancilbiru said...

nampak macam bunga betul... heehehe

::NureeN:: said...

berseri2 mcm tuan blog :)

Zura Zue said...

hehe...okeylah tue dr buang...

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Lepas ni takyah mandi munag dah! dah ada bunga depan mata tiap kali nak buat kerja! hehehehe :))

So sweet~

Sidratul Muntaha said...

mentang2 malam ni malam jumaat
ahaha.

Izan Ishak said...

cantiklah zura. mmg kreatip!

Myra Jay said...

Hheheeee.. Ok gak kreatip ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...