Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 6, 2013

...WW | Mandi Kolam...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu..

WW lah hari ini..

besen yang KAMI beli hari tu..
selamat jadik kolam..
hehehehe

sekian.. mandi kolam~

p/s: anak2 korang suka berendam x?? anak2 ai 2 2 suka berendam~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

8 comments:

LiYa HaNiF :: said...

alahaiii zura.. samale dgn anak liya. suka nak berendam... zura kat shah alam kan.. jom bebila kita bw diaorg g wet world ke nak x.. hehe

SYANI said...

Hehehe.. comelnya budak 2 org duk berendam dalam besen..

azi said...

ha..ha..zura..memang jimatt ni tau. Kegunaan 2 dalam satu. lepas emak gunakan..anak2 pun boleh berendam.

Akak kalau ada kat rumah besen besaq macam tu, memang "selamatlah"..Adik Aishaa memang suka main air..

Daddy Ziyyad said...

hahahaha...

nampak macam besen tu siap ada cop pulak...padahal watermark awak..:)

Atia Adina said...

seronoknya berendam eh...kak ad kecik dulu berendam dalam besen gak

Sidratul Muntaha said...

budak2 berdau tu klu berendam mgm sampai lebam!

::NureeN:: said...

n3 kita sama nooo....
mmg anak2 suka main air :)

Myra Jay said...

Amboi bestnyer 2 beradik ni sama2 mandi kolam :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...