Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 28, 2013

...Jom Merempit!!!...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Hari Khamis..

Oohh.. ini bukan merempit secara haram k~ ini merempit di kala darurat.. muahhaha.. situasi terpaksa.. hahaha

 Siapa Kata x de kete x leh gi Pasar malam???

Sapa kata Merempit x sonok?? 

See! muka orang kena merempit di kala kete masih di workshop~
pergi pasar malam naik motor. 4 orang~ muahahaha

pergi OK.. balik x bape OK.. barang banyak..muahahahaha

sekian.. kami yang merempit.

p/s: korang mampu?? hahahahaha


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

19 comments:

SYANI said...

Kalau merempit ni senang nak cilok2.. Parking pun senang...

Sidratul Muntaha said...

hamboi delisha..
muncung jauh tu!!

GreenJade said...

hik hik hik nmpk sweet je korang..best merempit ni..xde nk stress2 bagai hihihi

Atia Adina said...

amboi si delisha...kemain moncong lagi mulut dia....pandai dah amik gambar....kak ad pun biasa merempit 4 org g pasar gak....tapi atia duk belakang ar....celah kak ad

zarena heeney said...

sama jea ngan ena..
pg pasar naik motor jea
sebb dkt jea ngan umah
kes mls nak cari parking

izan mama mia said...

hai tak dapat bayangkan masa balik dr pasar mlm tu..tentu kiri kanan penuh barang kan...hahaha..sarat muatan tuu

eT said...

amboi...muatan lebih ni..huhu

ashadin said...

oh kamu orang lah yg rempit kat area umah sha ye? hehehehehe sempoi Zura!

Mummy Chubby said...

Merempit tapi sempat snap picture tuh! heheheee....

Daddy Ziyyad said...

wakakakakakaka.....penuh motor!

Zura Zue said...

nasib jugak ade moto...

Cho Zila said...

teringat gambar dilukis daddy ziyad ... merempit berpada2...

Papa Mifz said...

kalau den takdo maso dah nak snap2 gambar...hehe

Aine Ainun said...

sweet Ok...=)))
tgok muka anak2 tu, hepinyer diorang...

Ade teladan gak utk gambar ni,
kekadang org pakai kete besaq2 pun x bahagia cam kita yg naik moto, kan kan kan...

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Marya suka family ni sb sporting! hehehehe.. Lama dah tak naik moto! Dulu marya minah skuter tau! hihihihi :)

maszmadi said...

kalu dekat x per kak ra, kalu jauh tu seksa jugak la kan...

eB said...

sronokkkkk.
rs free sgt2... hik3... tapi skangn nih kalo nek, x leh bwk sumer... x muat... hik3

TeacherAzimah said...

sy dah lama x naik motor. dulu sblm kawen mmg dgn motor ler nak ke mana2 hihi..ni tgh kumpul duit nak beli sebijik untuk kegunaan jarak dekat :-)

Cinta Misteri said...

polis!!!!!

heehehe....hati2, ada banyak nyawa atas sebatang moto tue...klau CiM anak beranak naik moto 4 org, alamatnya CiM tercicir kebelakang laaa jwbnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...