Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 1, 2013

...Fantastik Friday | Sweet Sangat2!...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat yang penuh berkat..

Hari ini Faderal highway arah ke KL adalah Lengang!!!
memula ai ingat ai terawal.. tapi bila tengok jam.. cam biasa jer..
pikir punye pikir~ owwhhhh! Hari Wilayah!!!  patut lerrr..
Selamat bercuti buat mereka yang berkerja di semua Wilayah di Malaysia..
daku jelesssss!

okeh lah.. nak tempek kan gambar kenang-kenangan 2 puteri kesayangan ku ini..
moga gambar2 yang mama tempek kat sini boleh menjadik kenangan indah untuk mereka..

XTVT hujung minggu.. 
Jalan-jalan carik pasal di Carrefour.. Kasi can My Anis ronda2 naik motor..
rm5 hengget untuk 10 minit..

Terasa cam snap guna kamera canggih jer..muahaha
laju wohhh.. My Anis kan~ kalo dia pilih motor.. dia tak mau motor yg kaler2 pink tu..
dia lagi suka pilih motor polis atau motor yg biasa di sukai budak2 lelaki..
yang pink2 tu tak mau dia.. nape entah..

Adik pon nak naik jugakk...


Marilah kita merempit... sweetkan!!
lepas nih nak sewa 1 motor jer untuk 2 badik nih..
Delisha kalo naik kete sorang2 dia nak naik sekejap jer.. pastu x mo dah..
tapi bila naik ngan kakak dia ok plak..

akhir sekali.. terima lah Peace x siap dari Delisha..
kiut sangat2!! hahahahaha

Sekian.. citer 2 badik..

p/s: comelkan dorang naik motor sama2.. kikiki

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

Nens Collection said...

ololo..comei2!..ganah kamera mu..aku dok jupa ag mode kamera aku amek gambar gini..ekekeke..mcm tgh merempit tahap kelajuan gambar tu..hehe..jiwa papa masa muda remaja kah ni??..hehe

adik delisha nk naik ngn kakak je ye..hehehe..peluk molek blakang tu..hehe

Izan Ishak said...

comel sangat2 2 badik tu naik motor sama2. nmpk mcm k.anis bawak motor laju je... hebat efek kamera mama tu.. hehehe...

ainnoraini said...

jgn bawak laju2 nnt kena saman....huhuhu

ct cheery said...

aloh cutenya dua badik ni..hehe tp ganas pun ada gak..hahaha

Masya said...

macam laju jer anis bawak... era btl adik dia pegagng tkt jatuh...

papa said...

Untung lah...

Huda said...

bestnye :) racing tu :)

mamalieyna said...

Comel je naik motor together2x :-)

Akeem ari tu eina nakbelikan moto cenggini, blh la si abang bwk adik dok blkg, boleh plak si abang takut bila disuruh cuba naik motor..eeiii... nak belikan adik, adik kecik tak reti lg..

Aishah Jahirah said...

wah rempit anak dara srg ni bawa motor....heheh comel betul dia peace mcm tu...kih3

Papa Mifz said...

comel jer tengok Delisha membonceng motor tuh...hehe

LYAfrina said...

bagus kakak anis.. rajin layan adik delisha bonceng kat belakang..comel j 2 beradik ni

Myra Jay said...

Mmg suwiiittt sangat.. ;)

Cantik la hasil tangkapan zura, macam guna kamera DSLR je :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...