Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 20, 2013

...WW | Poktek...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu..
Jom meriahkan WW!!

Tom yam POKTEK
tetiba teringin nak pekena~

sekian.. ww poktek

p/s: pernah makan tak?

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

Sidratul Muntaha said...

lama gile tak mkn
adelah dekat 10 thun
mgm sedap nak mati
tomyam lain tolak tepi

Nafira usof said...

Sidratul Muntaha..
sedap giler kannnnnnnnn!
boleh terkenang2 kesedapan poktek nih..
segala mak nenek seafood ade lam tuh..
meleleh weh!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

maaaaihhh, bessst gilak ni!!
bikin tingin plak nih..
so far blom pernah try..
oh so tempting ketam tu!

wahida said...

tak pernah aku try nok...nak try la...nampak menarik...

apa beza dgn tomyam biasa tu? rencah dia ke atau sbb dia letak ketam kat dlm tu?

fazilzura said...

pktek tu tom yam ketam kew?

xpenah makan

ct cheery said...

xpenah makan dan xpenah dengar...haha..sedap ke sis?

Nens Collection said...

slurppp..bestnyer
bergelimpangan mangsa2 poktek ni..sedappnyerrr!!!\\
rantah saja pon best neh..

ainnoraini said...

sedap ni zura mkn dgn dgn nasik masih yg masih panaskannn...

ashadin said...

tak pernah makan lah dear... red tom yam pernah lahhh

mamalieyna said...

Lama giler tak mkn ketam la... ngidm lak.. :-)

eB said...

pernah.
mmg terbaek kot... adeh... zura nih tau... lapar la... ;p

Cho Zila said...

pernah dengar tapi tak tau maksud dia... nampak ketam terus suka sesangat..

Daddy Ziyyad said...

dulu saya dgr nama poktek pun saya pelik...hahaha...Saya dah makan 2-3 kali..best!

inazamri said...

aduhhhhhhh nampak sedap sgt.Rasa terbeliak tengok rupa cili padi tu...fuh mesti panas sedap berapi tomyam poktek tu.punyelah bz smpi lupa hr ni dah rabu rupanye.

azi said...

mengapa dipanggil Tomyam poktek?..
mesti sedap dan pedaskan..

nea lopah said...

ooo..cmner nk bt ni.

izan mama mia said...

tak pernah makan laa... nampak mengancam tuu

al -lavendari said...

Assalamualaikum.

Terima kasih kerana sudi singgah dan mengucapkan selamat hari lahir kepada saya.

hari ni pun saya lauk ketam ..

Marya Yusof said...

Zura suka betul buat entry tomyam poktek! hehehe... Rasanya dulu pernah story kan... mmg sedap ek? Marya selalu makan tomyam biasa je tak tahulah namanya poktek ke, tomyam kung ke...hikhik... mmg poktek taruk ketam ek? Alahai lama tak mamam ketam...kat sini ketam batu byk ler...ngee~

Myra Jay said...

Tak penah makan lagi rasanya Tomyam Poktek ni ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...