Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 13, 2014

...Budak Kena Kemas Menan...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.. 
Mudah2an semua urusan kita pada hari ini di permudahkan olehNYA... Aminnnn~

Hari ini i nak tempek gambar My Delisha yang di paksa kemas menan yang dia punggahkan.
Kesahnye.. balik keje hari Sabtu haitu.. mamanye tertido atas kerusi.. bila terjaga jer. tengok menan dia dh berselerak 1 rumah.. tong2 menan yang kosong semua tertonggeng atas lantai. 

Berbuluuuuuu jer mama nye nengok.
bila suruh kemas.. dia jawab.. Nanti adik Kimas la.. cakap pelat.. ade hati nak menjawab. geram ade.. nak tergelak pon ade. hahahahaha.
Bila mama kata nak sumbat semua menan dia dlm plastik sampah hitam.
trus menggelupor kemas menan dia.
Tau takutttt~

 Kimas Jangan X kimas yer.
kalo tidooookkk.. semua mama masuk lam plastik hitam.

 Asal pegang 1 menan.. dia main.
bila mama cakap.. Kemas! dia letak dlm tong.
pastu dia amik menan lain.. main lagi..
naik penat nak suruh. hahahahaha

Kesian jer kan~
pandai buat muka sedih.. sambil cakap.
Adik penat lah mama..
Haaaaaa... tau pon penat.. ingat mama x penat ke nak kemas menan awak tetiap hari.

Anak.. Anak.. bukan saja mama nak mendera awak.
mama nak bagi pengajaran jer. 
Habes jugak lah menan tu dikemasnye.. tu pon sebab mamanye standby pegang penyapu n penyodok kat tangan. cecepat dia kemas menan dia masuk dalam kotak menan dia.
rasa kesian ade.. ade nak tergelak pon ade.
muahahahahaha.

Sekian.. Kesah Delisha ngan menan dia.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

13 comments:

Masya said...

vacum kt sma.. hahahaha.. itu yg dikomen nya dulu.. jgn marah ...

pandai pulak dia jwb penat yer.. saboo je lah..

Atia Adina said...

kalo anak-anak kak ad....urmmm...tak heran langsung kalo kak ad cakap nak buang mainan dia....dia buat tak reti jer...geram betul

ct cheery said...

hahaha..delisha sowang bersepah rumah..

Myra Jay said...

Banyaknya menan..
Part menjawab tu yang tak menahan.. Kita yg nak tergelak sebab dengan pelat lg kan :D

Arie Za said...

banyaknye mainan

Zee Suhaini said...

gini la zura..nak tunggu dorang siap punggah menan tu jenuh gak mulut ni bising..pelat tu yang best..geli hati jer dengar..hehehe

kalo anak zee dier jawab lain tau..time sepahkan kemain rajin..biler soh kemas, dan dan tu la cakap dier penat..tak larat la..sakit tangan la..hahaha...pagi tadi dah nak kuar umah pon sempat lagi sepah..

Mummy Chubby said...

hik hik...cian dia. comel je pandai wat muka kesian...

Papa Mifz said...

hero PM kat rumah tuh pun memang gemar buat sepah...!!!

Rizziela said...

saya siap pegang rotan..suruh kemas..selagi x habis..rotan x lepas walaupun tengok tv...hahaha

Tihara said...

Banyaknya menan dia
Leh tumpang main sekaki erk :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

haha...Ooo ..pandai mama ye kenakan dia..tau pun takut ..hihihi..pape pun tetap nampak comey je dia main kat situ :)

Cho Zila said...

memang anak2 kena bagi pengajaran ... kot idak manja terlebihler pulak.. ini untuk masa depan dia gak.. esok dah malas siapa yang sudi jadikan menantu..(ha.. ha..)

Cho Zila said...

memang anak2 kena bagi pengajaran ... kot idak manja terlebihler pulak.. ini untuk masa depan dia gak.. esok dah malas siapa yang sudi jadikan menantu..(ha.. ha..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...