Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 18, 2014

...Meriah Jugak Yer!...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Selasa.
Senyum dan ucaplah Alhamdulillah.

Semalam balik keje trus terkamCinta paip air.
malangnyeeee.. x de air yang kuar. trus rasa nak nangis.. huhuhu.
jenguk dalam bilik air.. air dalam tong tinggal 3/4 jer.. uwaaaaaaaa.

automatik jer mulut membebelkan Syabas.
kenapa x ikut jadual catuan!
kenapa x bagi notis!
kenapa? kenapa? bla bla bla*bebelpanjanglebar.

My Cinta balik dr umah pengasuh amik anak2. bgtau, syabas ade buat keje baiki paip. katanya pukul 5ptg ade air. tapi sampai kesudah air x de.
Aduhaiiiii.. ade yang bakal gi menumpang kasih kat rumah adik lagi neh!
saborjer lahhhh.
Moga cepat2 lah berakhir musim kemarau dan catuan air neh!

Okehlah.. bagi menyejukkan hati yang tengah panas nih. moh lah layan sekeping gambar.

Meriah jugak BE kat blog i upernye.
hek hek hek hek.. Alhamdulillah.. rezeki berblog.
seiapa nak bagi kan~ dah lama sebenarnye x jenguk amount Nuffnang.
skali bukak.. trus senyum lebar.. meriah!

itu jer nak citer pagi2 neh~
buat keje rajin2 yer korang! 
tata titi tutuuuu.

sekian.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

18 comments:

Zee Suhaini said...

masyukkk..
boleh wat gi jenjalan ni zura..hehehe

lizz said...

Waaa banyaknyer zura...best2 baru ler semangat nak berblogkan zura...tak penah lagilizz capai banyok ni...tetibe nak jenguk en nuff jugek..

Sura Mohd said...

wahh..manyak masyukk..alhamdulillah..rezeki..
*Kalau takde air lagi..meh umah akak..

Masya said...

Banyakkkkkkknya buntang mata sy tengok

TeacherAzimah said...

hoi byknya!! terbeliak mata dok tenung hahaha

Mummy Chubby said...

amboi! banyak tu...hehehee...rezki anak2 kan.

umi alya said...

tahniah, dpt le buat pengubat hati yg lara..

Kakzakie said...

Syabas!! dpt ganjaran dari nuffnang (ini syabas baik ni zura)

Masalah juga bila syabas tak ikut jadual itu Zura...

Daddy Ziyyad said...

Mahsyukkkkkkkkkkk tu....
Saya dah lupa password nuffnang saya! hahaha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wah ni bukan meriah jugak ni....ni mmg meriah :)

Fiza Rahman said...

Perghhhh...bertingkek2 tu. Tahniah.

siti alfakhishah aman said...

meriah mcm dapat angpau CNY.. hehehe..

Myra Jay said...

Tahniah!!! moga dapat masyukkk hasilnya nanti ye :)

hainom OKje said...

Tumpang simpati dengan awak Zura....moga cepatlah berakhir kes catuan air ni....hujan dah turun 2 -3 hari ni rasanya penuh dah kot empangan tu Zura....

babYpose said...

Alhamdulillah bestnya.harap masalah air selesai segera, InshaAllah.

mamaarifakeem said...

Huwaaa... masyuuukkk... tahniah ye..akak nye cam suram jer, tak meriah langsung :P
aduhai.. air oh air.. rumah akak sbb dkt bomba kot, tak pnh lg ada mslh air..syukur..

Cho Zila said...

meriah. meriah.. memant terimakasih nuffnang ...

Aishah Jahirah said...

wah...berderet BE dia dapat...rezeki Alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...