Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 5, 2014

...Lama X Menulis!....

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.
Moga Hari ini lebih baik dari semalam.. InsyaAllah~

Genap seminggu x menulis.. ade yang tanya bizi ke?? hehehe
terima kasih sebab sudi jugak jengah blog yang x berupdate nih.
kesihatan tak berapa baik kebelakangan nih. Mugkin sebab cuaca panas dan kering sekarang nih menyebabkan badan i neh lemah.. hehehe

Jumaat lepas MC sebab badan dh mula x sihat.. deman + selsema.
hari sabtu masuk keje jugak walaupon x bape nk sihat. 
isnin halfday.. kena pergi KL ade urusan peribadi di sana. semalam MC lagi sebab batuk yang teruk. doc kata sebab cuaca skrg kering. Doc nasihatkan banyakkan minum air masak.

Alhamdulillah.. hari nin badan semakin sihat.
batuk2 masih ade. cuma boleh makan ubat sakit tekak dan minum air masak banyak2 untuk kurangkan batuk. nak makan ubat x boleh. nanti mengantuk plak. hehehe

Alhamdulillah.. semalam pagi Shah Alam di hujani hujan rahmat.. dari pukul 7 pagi sampai pukul 10 pagi.. lama jugak kan~ sejuk lah sket bumi Shah Alam.

Sebenarnye banyak bende nak bercerita.. slow2 lah i citer k~ maklumlah.. baru lepas cuti panjang.. macam2 bende nak kena settlekan~

oklah.. nak jenjalan umah korang jap.

Sekian... Kesah orang MC



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

15 comments:

TeacherAzimah said...

Zura take care ok...avoid aktvt outdoor klu tak penting. Cuaca panas sgt skang..jerebu plak tu. Anak2 i pun batuk ni.

Zee Suhaini said...

take care zura..
zee pon tekak dok payau dari semalam..kepala berdenyut skit2..

Sura Mohd said...

patut ler blog sunyi..tuannya x sihat...moga kembali sihat seperti biasa..:)

hainom OKje said...

Gitu ghupenya cerita org MC ye.... hehe...dah katanya tanggungjawab tak sihat tak sihat pun gagahkan diri ke office....Boleh bagi bonus lebih le kalau cenggini hehe...
Minum ayaq banyak banyak biar basah sikit tekak tu

hainom OKje said...

Gitu ghupenya cerita org MC ye.... hehe...dah katanya tanggungjawab tak sihat tak sihat pun gagahkan diri ke office....Boleh bagi bonus lebih le kalau cenggini hehe...
Minum ayaq banyak banyak biar basah sikit tekak tu

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah demam dah kebah. Musim org tak sihat lah skang ni. Hubby pon tgh demam nih.

::NureeN:: said...

betul, skrg ni mmg kita kena byk minum air kosong, panas sgt air dlm bdn x ckup.. sbb tu x sihat
moga zura cpt sembuh...

Tihara said...

La kesiannya
Alhamdulillah dah sihat ye zura
Take care :)

Kakzakie said...

Kisahnya kena uji ye Zura. Hari itu lepas tu sendiri pulak ye.. kesiannya. Harap terus sembuhlah ye..

Tempat kakak ni tak hujan lagi Zura..

umi alya said...

jap2.. rasa2nya kitaran haid ok tak? mana le tau kot2 ada org baru nak hadir.. hi3..

jaga diri k, mudah2an cepat baik..

nn lylyn said...

cuaca kering skrg ni... sy pn dah batuk2 je..

Aishah Jahirah said...

mmg cuaca skang sgt la panas...saya dah ada ulser ni kat mulut....hee pulun minum air je lani...

Daddy Ziyyad said...

mmg betul tu..ramai patient saya yg batuk/sakit tekak...3 hari lepas dgn jerebu teruk...moga cepat sembuhnya :)

lizz said...

Tu la kan zura..lizz pun tak berapa sihat..anak2 batuk selsema musim kot..kat perok hujan sikit jek...moga zura cpt sembuh yer..

Rizziela said...

rata2 org x sihat..cuaca x berapa bagus sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...