Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 17, 2014

...Lantikan Pengawas | Perkembangan My Anis...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Hari Isnin.
mulakan minggu ini dengan aura yang positif.. yeahhh!

Amacam wekend korang?? meriah??
wekend kami Bizi kemas rumah sewa. last dah kot kemas2, buang sampah.
tinggal nak touch up cat jer sikit lagi.
Tip top dah cinta repair2 mana yang rosak.
Alhamdulillah.. lega sangat rasa.

Ohh.. haini nak tempek citer My Anis.
perkembangan sekolah dia.

Alhamdulillah.. Jumaat haitu bawa balik berita gembira.
Dia sendirik yang terlebih gembira.
hehehehe

di lantik menjadi pengawas sekolah. 
kemain happy My Anis. Dia memang nak sangat jadik pengawas.
yang x sangkanye.. tahun 1 terus dapat lantikan jadik pengawas sekolah.
Dasyat sekolah zaman sekarang. Tahun 1 dah buat lantikan pengawas.
kalo Zaman i dulu2, pelajar tahun 3 baru boleh jadik pengawas.
ini tahun 1 dah di lantik. hebat!
hahahahahahahaha

Masa memula My Anis bagitau dia jadik pengawas sekolah tahun depan.
i terus tanya.. "kena tukar seragam sekolah ke?"
Jawab My Anis.."Tukar kasut sekolah hitam je"
lega sekejap maknye.. hahahahaha.
mau tak lega.. kalo tukar seragam warna lain, jawabnye maknye kena beli seragam baru 5 pasang okehhhh! telan ailio lagi sekali maknye. hahahahahahaha

so, tahun nih beli kasut warna hitam saja barang 2 3 pasang.
pastu tambah barang sepasang dua baju sekolah. 
Alhamdulillah.. jimat belanja makdia.. hahahaha

Surat persetujuan dari ibu bapa.
Papa dia ok jer. x de pape halangan.
dia bukan x kenal anak dia camner.
semuanye aktif. dari zaman pra sekolah lagi.

Tahniah Kakak Anis, lagi satu catatan indah dalam hidup mama.
semoga kakak beroleh kejayaan dalam setiap bidang dan xtvt yang kakak Anis ceburi.
Doa dari mamapapa sentiasa mengiringi perjalanan hidup Kakak Anis.
InsyaAllah.

Sekian.. kesah My Anis.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

23 comments:

Kakzakie said...

Tahniah Anis... Sebagai pemangkin utk jadi lebih cemerlang.

Kalau sekolah anak kakak tahun 3 baru ada lantikan macam Zura kata itulah..

Sidratul Muntaha said...

tahniah
eh ehe

pengawas garang ke tak?
hihih

Zee Suhaini said...

tahniah anis..kalo aktif memang senang dapat zura..

sama macam along tapi dier sekolah agama..nasib baju tak tukar tinggal carik kasut,stokin ngan sampin jer..

SYANI said...

tahniah Anis... Adib pun dpt jadi pengawas tahun depan.

norhidana miswan said...

waaaa taniah utk anis.... acik tumpang bangga tau.,..

Daddy Ziyyad said...

Tahniah Anis !!!

Tapi darjah satu pun dah ada pengawas eh? Advanced betul sekolah Anis...:)

eyeyou said...

gud job anissss!! congratsss..

Mama Myja said...

Tahniah, tahun depan darjah 1 or darjah 2?? hihik??

SalbiahM said...

tahun 1 dah lantik pengawas ye..saya dulu darjah 4 baru dilantik jadi pengawas.tahniah Anis!

siti alfakhishah aman said...

time alise dulu form 1 baru dapat lantik pengawas.. tapi tolak sebab lagi best jadi penolong ketua.. 4 tahun alise pegang.. wahhhh demand pulak..

Tihara said...

alhamdulillah, tahniah anis
biasanya prefect pakai baju biru
save bajet uniform di situ kan zura
^_^

babYpose said...

Alhamdulillah Anis jadi pengawas, tahniah , aunty pun pengawas librari lepas tu baru pengawas sekolah.. selamat bertugas :))

washura10 said...

Tahniah Anis..hehehe..yaya yg dpt jd pengawas,mau makd ie yg over..maklumla..maknye x pnh jd pengawas..hahahha

Eliss Mie said...

wow...dah jadi pengawas dah..awal nya sekolah dia lantik pengawas kan..mcm kecik jer lagi..hehehe..anyway tahniah anis..kiranya darjah2 nanti la yer..

❤Kamsiah❤ said...

tahniah anak manis..

Najib Ariyan said...

hujung minggu lepas gi marathon... kaki pun tak elok lagi nih...

saya pernah jadi pengawas... tapi rasanya tak mau lagi pengalaman tu...

LYAfrina said...

alhamdulillah..congrats anis..
mujur zura bersetuju, kalo tak sayang la... bukan senang nak jd pengawas.. y terpilih n aktif je biasanya ni..

waaa... advance sungguh,,lantikan dari darjah 1 ye??

LYAfrina said...

samb sikit lagi.
hehehe


lya pon harap asya dpt jd pengawas.. tp klo xdapat xpela..

dari dulu lya nk jd pgawas sekolah tp tak pernah terpilih.. huhu

umi alya said...

Tahniah Anis..

eB said...

wah tahniah anis....
lama x jenguk u oll...
rindu :)

Ain Noraini said...

Tahniah...buat anis...
Dah jadi pengawas kene jadi contoh yg baik2kann...

lieyalatif said...

alhamdulillah....

berita gembira tu zura....kalo liey ammg suke sgt sbb pakai kasut hitam pastu tak yah pening2 nak basuh kasut dah lepas ni kahkahkah...jimat takyah beli kapur kasut dah..... betul tak heheeheh

lantikan pengawas sekolah anis cepat jugak kan...sekolah anak2 lieya darjah 3 baru ade lantikan...takpe laa zura, cikgu pilih anis sbb nampak anis seorg yg tegas, berani dan berdisplin sbb tu dapat jadi pengawas tu....tahniah buat anis...lepas ni anis kene garang2 laa sikit heheehehe....

siap ade surat persetujuan utk ibu bapa kan zura...baru lieya tau heheeheh.... in sha Allah zura jgn risau, anis boleh menjalankan tanggungjawab dengan baik....

hainom OKje said...

Wahhhh Tahniah sekali lagi nampaknya haha...Tak habis habis tahniah nampaknya ni....

Tak tukar uniform ke Zura?
Yelah zaman okje dulu pun rasanya darjah 3 baru boleh jadi pengawas kan...Okje pun sama ngan Anis teringin nak jadi pengawas haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...